.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Кулинарни навици за намаляване на теглото

д-р Вергиния Николова | преди 5 години
Снимка:Thinkstock/Getty Images
Домашните навици, които разбиват вашите планове за отслабване

Внимателно използвайте мазнината за готвене

Предпочитайте растителните масла не само за салати, но и за готвене - слънчогледово олио, сусамово, пшенично, ленено масло, шафраново, соево, олио от гроздови семки. Употребата им в храненето внася разнообразие във вкуса на ястията и допринася за предпазване от сърдечно-съдови заболявания. Например зехтинът лесно се усвоява и предпазва от чернодробни  и жлъчни болести.

Растителните масла понижават нивото на лошия холестеролБлаготворното въздействие на зехтина и лененото масло
2110099502.jpg
Снимка:Thinkstock/Getty Images
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите