.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Антицелулитен режим на хранене – част 1

Галина Толкингтън | преди 4 години
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Какво трябва да ядем и от какво да се въздържаме, за да се отървем от целулита?

Някои специалисти казват, че ако просто изгубите мазнини, целулитът ще изчезне, но за жалост дори и при много малко подкожни мазнини, голям процент от жените продължават да имат видимо неприятна портокалова кожа. Ако сте с наднормено тегло, непременно започнете да го редуцирате, но често са нужни и още мерки.

Едно просто търсене в глобалната мрежа бързо ще ви убеди, че кофеинът, алкохолът, захарта, цигарите и липсата на течности са причинили неприятния козметичен дефект и щом те са виновни, диетата ви трябва напълно да изключи тези храни и фактори. Това е така, но е само част от пъзела.

Нека си припомним следното: целулит се образува тогава, когато лимфната течност не може да отведе отпадните продукти на метаболизма и те заседяват в подкожната мазнина и деформират съединителната тъкан. Помнете, че тук не става въпрос само да спрем да причиняваме вреда, а за сериозна хранителна програма, която да възстанови увредените тъкани.  Борбата за гладка кожа има две основни направления: да намалим приема на тези храни, коите увреждат тялото и да увеличим приема, усвояването и циркулирането на тези елементи, които могат да реконструират втвърдените тъкани и да върнат здравия външен вид на кожата.

Кои храни да изключим?

Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Повечето специалисти единодушно приемат, че трябва да се изключат напълно храни съдържащи изкуствени или увредени мазнини: пържени продукти, хидрогенирани, транс и затоплени растителни мазнини. Четете внимателно етикетите, защото често растителните, хидрогенираните и транс мазнини са маскирани в ‘’диетични’’ крекери, сирена, сосове и млека, дори в сметаната ви за кафе, където най-малко подозирате. Изключете всички продукти, които биха могли да съдържат маргарин и разговаряйте с персонала в ресторантите, за да сте сигурни, че храната ви не се приготвя с тези вредни за здравето мазнини. Спокойно може да хапвате краве масло, ГХИ (пречистено краве масло), кокосово масло, пълномаслени млечни продукти,  зехтин, добре съхранявани пресни растителни мазнини (сусамово, орехово олио), авокадо, сурови ядки. Премахването на т.нар съвременни мазнини е първата и най-важна стъпка към овладяване на целулита и възстановяване на правилната циркулация на лимфата.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите