.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

"Преди обед“ търси двама абитуриенти за тотална трансформация

LadyZone.bg | преди 1 година
Снимка: bTV
Поредицата „Промени се“ по bTV със специално издание за баловете

Двама абитуриенти се преобразяват за бала с помощта на позитивната поредица на „Преди обед” по bTV „Промени се“. Риалити предизвикателството се завръща с нов трети сезон, в който фитнес треньорът Лили Стефанова ще работи три месеца с победителите от специален за целта конкурс.

промени се
Лили Стефанова Снимка: bTV

„Промени се“ е проект на екипа на най-разнообразното и забавно предаване в ефира „Преди обед”, който вече реализира две успешни издания.  Новият сезон поставя на фокус младите хора, които завършват училище и започват нов етап от своя живот в света на възрастните.

Вдъхновяващият фитнес треньор Лили Стефанова и екипът на „Преди обед”  търсят двама младежи, които тази година завършват гимназия и искат да влязат във форма за бала. За да бъде промяната трайна и да се отрази позитивно не само на физическото здраве, освен диетолог и треньор, за младите абитуриенти ще се грижи и психолог.

Екипът на позитивното риалити предизвикателство подготвя и награда - изненада за победителите, която ще им помогне да се погрижат за всички детайли по подготовката за бала. „Ще се постараем да направим на късметлиите, които ще участват в „Промени се“, един незабравим бал, който ще имат да помнят цял живот,“ сподели Лили Стефанова в „Преди обед“.

Кандидатите за участие в „Промени се“ могат да изпращат на predobed@btv.bg свое видео как се притеглят на кантара с обяснение защо искат да се променят или да пишат лично съобщение на страницата на „Преди обед“ във фейсбук до края на февруари.

промени се
Людмил от първия сезон на "Промени се" Снимка: bTV

 „Преди обед” е безапелационен лидер в своя слот, като увеличава своята аудитория с над 19% всяка година, а през 2017 предаването е гледано от средно близо 44% от всички телевизионни зрители. Аудиторният дял на предаването има преднина от 215% пред този на основния си конкурент или средно над 260 000 зрители повече.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите