Най-често използваните думи и изрази от партиите по време на предизборната кампания.

БСП за България
По време на кампанията те заложиха на послания с ключови думи „увеличаване на доходите“, „преизчисляване на всички пенсии“, „безплатни лекарства“, „мир“, „неутралитет“, „не на войната“, „семейство“ и „джендър идеология“.

„Българска социалдемокрация – Евролевица“ на Тома Томов
използва предимно икономическа терминология: „бюджет“, „приходи“, „растеж“, „доходи“, „програма“, „професори“ и „макроикономика“.

Възраждане
В краткия предизборен клип на лидера Костадин Костадинов думата свобода се използва пет пъти. Сред основните послания на партията са „сигурност“, „енергетика“, „референдум“ и „запазване на лева“.

ДПС
Движението за права и свободи традиционно говори за „диалог“. Другите ключови думи в техните послания са „управление“, „дневният ред на хората“, „антикризисни мерки“, „земеделие“ и „обедняване“.

ГЕРБ
Лидерът Бойко Борисов изгради цялата си кампания на критики към предишното управление. Във всяка среща с избиратели той използваше думите „Кирил и Асен“, „източиха по 1 левче за всеки литър“, „това ни е най-лесната кампания“, „извадиха по 1 лев от джоба ви“.

Левицата!
Коалицията, зад която застанаха Мая Манолова, Румен Петков, д-р Цветеслава Гълъбова, Татяна Дончева, Валери Жаблянов и Костадин Паскалев, заложи на послания, свързани с „енергетика“, „демографска криза“, „здравеопазване“ и „опозиционен коректив“.

ПП-ДБ
Коалицията говореше основно за „икономически ръст“, „инвестиции“, „Шенген“ и „евро“. В своите клипове те наблегнаха на „фактите“ и че политическите им опоненти „искат да откраднат“.

Български възход
Партията на Стефан Янев и този път заложи на „диалог“, „решения“, „баланс“, „разбирателство“, „достъпно образование“, „нова военна техника“ и „доверие“.