.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

4 упражнения за стъпала, след дълъг ден на високи токчета

LadyZone.bg | преди 3 години
2111018031.png
Снимка: Pinterest.com
Наскоро си направихме едни малък експеримент, който ни показа, че на ден правим близо 50 000 стъпки.

Натоварване, което с времето може да доведе до здравословни и физиологични проблеми, включително плантарна фасциит, възпаления на тъканите, скъсани сухожилия и др. 

Да, това са рисковете, ако не се грижим за здравето на своите крака. Затова е много важно да осъществяваме редовни терапевтични масажи, които да допринесат за добрата кондиция на стъпалата, правилното кръвообращение на крайниците и цялостната структура на краката. 

Препоръчваме ви 4 изключително лесни упражнения, които да правите в края на деня, след като свалите любимите си високи токчета. 

2111018030.jpg
Снимка: Pinterest.com

Един от основните методи за разтоварване на краката е #въртеливото движение на глезените. Можете да осъществите това упражнение както в седнала, така и в легнало положение. Опънете добре краката, така че стъпалата да са във въздуха. Започнете бавно и плавно да правите кръгови движения - първо в една посока, после в другата. Може да осъществите три серии по 10 пъти, с пауза от 1 минута.

#Разтрийте пръстите с леки и плавни движения напред и назад. Масажирайте ги един по един. 

#Не забравяйте стъпалата. 

Вземете една тенис топка или пластмасова чаша (за предпочитане с релеф) без дръжка и със стъпалата осъществявайте плъзгащи движения напред и назад. 

#Разтегнете сухожилията 

Намерете стъпало и сложете кракът си така, че задната половина на стъпалото Ви да виси свободно. След това бавно отпуснете тежестта си на този крак и свалете надолу петата. Правете това докато не почувствате разтягане в прасеца.

 

Ключови думи:@
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Какви оценки получава(х)те в училище?