.

ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

3 домашни тренировки, с които ще влезем във форма

LadyZone.bg | преди 2 години
fit
Защото новата година е повод за нови и здравословни решения

Без значение дали сте попрекалили сте с хапването по празниците, или просто искате да започнете новата година с зашеметяваща фитнес сила, следващите три упражнения наистина ще променят живота ви. Всичко, което се изисква от вас е постоянство, хъс и малко търпение. Желаем успех!

Глутеус мост + глутеус мост на един крак

Тези две упражнения ще ви помогнат да стегнете седалищните си мускули и да се сдобиете със страхотно оформено дупе. За да го постигнете, легнете по гръб и поставете краката си здраво стъпили на земята. Повдигайте торса и стягайте седалищните мускули за секунда. Повторете 5 пъти. След това преминете на мост на един крак, като отново стягате мускулите си при повдигане. Повторете с всеки крак по 5 пъти.

Планк на предмишници + страничен планк

За да стегнете ръцете, рамене, гърдите и дупето, застанете на предмишници и изпънете краката назад. Внимавайте – гърбът ви трябва да остане прав, а дупето да не отива нагоре. Надигнете се като за лицеви опори, отпуснете се на едната предмишница, после на другата и повторете. Страничните планкове са малко по-трудни, но това не бива да ви отказва. Застанете в позиция страничен планк, както е показа но на видеото, вдигнете ръка и свалете тялото надолу.

Страничен планк с ритане

Застанете в страничен планк и задръжте позицията през цялото упражнение. Изнесете крака си в трите позиции, както е показано във видеото по-долу. Внимавайте с баланса и запазете позицията си, колкото и да сте изтощени. Това упражнение ще укрепи коремните ви мускули и ще стегне бедрата ви.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
С какво спите?