.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Най-важните съставки в полезната закуска за децата

| преди 7 години
395364.jpg
Снимка: Thinkstock/Guliver Photos
Калций, желязо, витамини, фибри, пълнозърнести култури – ето това трябва да търсите
С какво пълните пазарската количката, докато обикаляте в супермаркета? Месо за готвене, хляб, колбаси, някой неплануван артикул, предлаган на промоция. А не забравяте ли нещо? Не забравяте ли, че вашите деца имат по-специфични нужди. Те са активни, растат, изграждат хранителните си навици. И точно вие сте хората, които трябва да ги насочат. Затова в никакъв случай не забравяйте да добавите към покупките нещо полезно за малчуганите и с изявена хранителна стойност.

Какво да търсим?

Няма нищо по-важно за една майка от това детето й да е здраво и щастливо. А балансираното меню е една от стъпките към такъв живот. Внимателно подбирайте храните, които давате на вашите деца. Датата на производство и срокът на годност не са единственото важно нещо върху етикетите, на което трябва да обръщате внимание. Четете внимателно какво съдържат храните, които предлагате на вашето дете.

Калций, желязо, витамини, фибри, пълнозърнести култури – ето това трябва да търсите.

Има ли ги в съдържанието на закуската, може да сте сигурни, че тя е полезна за вашето дете. С нея ще му осигурите силен старт, а той пък ще му гарантира добър и ползотворен ден.

Желязо, калций, витамини
приятели са ни с години.
Закуска зърнена хапни,
и победител в детските игри бъди!

Ключови думи:
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Още по темата
Къде ще ходите на море тази година?