.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Фактори за изработване на оформени и силни мускули

д-р Вергиния Николова | преди 4 години
2110284697.jpg
Снимка:Thinkstock/Getty Images
 Ясна цел, правилна техника, многоставни упражнения, контрол върху тежестите

Хората, които обичат часовете във фитнес залата могат да се похвалят с красиви и стройни тела. Оформянето на определена група мускули е една от основните цели на  трениращите. Инструкторите могат да ви покажат и начини как да постигнете личната си цел в разумни срокове. 

Мускулите трябва да бъдат натоварвани до границата на техните сили. Чували сте или познавате болките след тренировки и скъсани мускулни влакна от прекомерно мускулно усилие.

Правила по време на тренировките 

- Представете си какво точно искате и отивайте с ясна цел на всяка от тренировките. 

- Овладейте и изпълнявайте прецизно техниката. 

- Усещайте, че контроирате тежестите, които вдигате.

- Ако тринирата с висока интензивност, но с малко повторения, може да се добави още една серия. 

- За да разнообразите тренировката, може да добавите по-голям обхват на движение при познато упражнение като използвате по-малките дискове. 

- Постепенно увеличавайте натоварването с допълнителна тежест или с ластик с по-голямо съпротивление. 

- Не пропускайте многоставните упражнения.

Правила по време на почивките 

- Не губете ритъм и концентрация в разговори. Тях оставете за след тренировките. 

- Обърнете внимание върху състоянието на всички мускулни групи. Ако има изоставени, продължете с тях. 

- Обмислете еднообразни ли са упражненията, защото те няма да дадат желания резултат - оформени мускули.

Разбира се, когато станете сериозни трениращи ще имате много повече опит за всичките програми и системи, които ще избирате и ще редувате сами.

След всяка тренировка стресираните мускули се нуждаят от възстановяване посредством почивка, правилно хранене и пълноценен сън. Достатъчно е да имате достатъчно протеини, качествени мазнини и въглехидрати. Не наблягайте само на растителните източници на протеини и омега-3 и -6 мастни киселини, а включвайте често в менюто си мазна риба. Това няма пряко отношение върху изграждане на мускулите, но е важно за здравето. Не се лишавайте и от бялото брашно - пици, паста, но с мярка.

Спортният масаж  и топлите SPA процедури са великолепни срещу болките от мускулното претоварване. 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Какви оценки получава(х)те в училище?