.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Спешни мерки седмица преди ваканцията

Галина Толкингтън | преди 7 години
415603.jpg
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Да, възможно е бързо да постигнете плоско коремче и да се почувствате витални, ако се придържате към няколко изпитани принципа:

И тази година си обещахте да сте в максимално добра форма за плажа, но ето че заминавате само след седмица и ви се иска да вземете спешни мерки.

Да, възможно е бързо да постигнете плоско коремче и да се почувствате витални, ако се придържате към няколко изпитани принципа:

1. Изключете напълно приема на захар, газирани напитки и сокове, дори да са прясно изцедени. Пониженият прием на захар ще принуди тялото ви да използва повече мазнини за енергия, а и ще си спестите празните калории.

2. Консумирайте само храна, която сте приготвили у дома. Така ще избегнете големите количества сол и подобрителите на вкуса, които може да попаднат в храната ви, когато се храните навън.

3. Увеличете количеството на течностите. Наблегнете на вода овкусена с лимон, билков и зелен чай. Добрата хидратация ще помогне да укротите апетита и ще ускори процесите на отделяне.

4. Неблегнете на обема. Може да излъжете тялото си да приеме по-малко калории, като си приготвите големи по обем салати, капучино с много пяна, добавите кубчета лед в протеиновите шейкове – това създава илюзия за голямо количество, а понеже обемистата храна отнема повече време за консумация, ще се почувствате сити от по-малко количество.

5. Хранете се еднообразно. Колкото и скучно да звучи, можете да се ограничите за една седмица. Все повече специалисти поддържат мнението, че по-обикновеното и повтарящо се меню има способността да променя заложеното ни тегло и да накара мозъка да сигнализира, че трябва да тежим по-малко. Това прави всяка диета лесна за спазване и редуцира апетита.

6. Хранете се само в осемчасови зони. Това означава, че ако започнете да се храните в 8 сутринта, последното ви хранене трябва да е в 4 следобед. В този осемчасов интервал можете да хапвате 2-3-4 пъти, но е важно да спрете и да оставите останалите 16-часа на тялото ви да храносмила, без да му давате още храна. Така по естествен начин ще редуцирате  енергийния си прием  и лесно ще изгубите няколкото излишни сантиметра.

7. Движете се всеки ден. Независимо дали ще се разходите в парка, ще отидете на фитнес или ще изчистите къщата от пода до тавана, отделете поне 1 час дневно за движение. Не само ще изгорите калории, но и ще гарантирате, че енергията, която консумирате, се насочва за възстановяване на мускулите, вместо за поддържане на подкожните мазнини.

8. Мислете позитивно. Една седмица дисциплина и разумно хранене ще ви донесат огромно  удоволствие после, когато се съблечете по бански. Настройте се на вълна ваканция, зарадвайте се на възможността да се грижите за себе си и се фокусирайте върху вкусната здравословна храна и предстоящата почивка, вместо върху нещата, от които се отказвате.

Със съдействието на www.artofrealfood.com

Ключови думи:
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Още по темата
Къде ще ходите на море тази година?