.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Сити и слаби? Има как

| преди 8 години
Сити и слаби? Има как
Оцетът е много полезен - не изпускайте да се възползвате от него. Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Ето няколко храни, които ще заситят глада ви за по-дълго време.

Понякога най-важно е как ядете и какво подбирате за менюто си.

Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да намерите вариант, в който да хапвате по-малко калории дневно. При това, без да се чувствате гладни.

Вода

Пийте по чаша и половина вода преди всяко ядене. Така ще напълните стомаха си и ще поемете по 60 калории по-малко на хранене.

Подправка на деня

Оцет върху салатата? Задължително. Канела в капучиното? Чудесно. Тези две съставки регулират нивата на кръвната захар след ядене и засищат за по-дълго време. Това е резултат от проучване, направено от учени в Швейцария.

Засищащите храни:

Зелените и оранжеви зеленчуци съдържат около 90% вода, което пълни стомаха ви и мозъкът ви ги регистрира като „истинска” храна.

Картофи

Картофите съдържат нишесте, което засища. Ново изследване в британския хранителен журнал установи, че картофите могат да повлияят на чувството ви за глад до 24 часа, след като сте ги изяли. Което ще доведе до около 320 калории по-малко при следващите хранения.

Риба

Рибата съдържа омега 3 мазнини, които ще спрат къркоренето на стомаха ви поне за няколко часа. Хората, предпочитащи риба се чувстват по-сити от потребителите на други меса.  Както знаем, рибата е и по-лека храна – тоест съдържа по-малко калории.

Ядки

Комбинацията от фибри, протеини и мазнини, които се съдържат в ядките, активира сензора в тялото ви, който казва – нахранен си! Плюс това те могат да ускорят метаболизма до 11%.

Овесени ядки

Те съдържат съединение, наречено бета-глюкан, което помага на тялото да произвежда хормон, потискащ глада.

Бобови растения

Бобът съдържа фибро-протеинов баланс, който повишава чувството за ситост. Като допълнителен бонус, меню богато на такива култури, ускорява метаболизма, твърди испанско проучване, цитирано от health.com.

Яйца

Яйцата са протеини, затова не е чудно, че ако се спрете на тях, ще чувствате по-малко глад в следващите 36 часа.

Не забравяйте, че тези съвети са за хора, които имат нужда от леко регулиране на теглото, при това - без да са спазвали до момента някакви много строги диети. Ако вашият проблем е по-сериозен, задължително се обърнете към диетолог, който ще ви предпише хранителен режим, съобразен с вашите предпочитания и нужди.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Къде ще ходите на море тази година?