.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Митове за храните с ниско съдържание на мазнини

храна
Снимки: Thinkstock/Guliver Photos
Мазнините враг ли са на здравето или необходимост за правилното функциониране на организма?

От какво се нуждае тялото ви и какво не му давате?

Често смятаме, че ако избягваме да приемаме храни с високо съдържание на мазнини, то ще успеем да поддържаме идеална фигура, ниски нива на холестерол и ще водим по-здравословен начин на живот. Е, това са митове, които са масово разпространени и са в разрез с действителността.

Храни, които горят мазнини>>

Подвеждащите неефективни диети заедно с маркетинговите трикове са затвърдили това разбиране и малко хора са наясно, че диетата с консумация само на храни с ниско съдържание на мазнини не действа благоприятно при всички. Оказва се, че по-богатото на мазнини и балансираното меню e много по-здравословнo и помага за поддържането на идеална фигура.

Защо диетите с прием на малко мазнини се провалят?

В тези диети често мазнините са заместени от рафинирани въглехидрати, които тялото ни гори твърде бързо и малко след консумацията им пак сме гладни. Това, от своя страна, води до приемане на по-голямо количество храна наведнъж и до преяждане, което е предпоставка за качване на килограми. 

Диета според зодията>>

Мазнините не са виновникът за килограмите

Килограми в излишък се трупат, когато приемаме повече калории, от колкото можем да изгорим. Източниците на тези калории са без значение. Не лишавайте организма си от прием на мазнини, а от прием на храни с високо калорийно съдържание, които не ви дават нужните хранителни вещества. Имаме предвид любимите пастички, сладоледи и чипсове – те не захранват организма ви.

Приемайте здравословни мазнини

Храните, които съдържат здравословни мазнини (ненаситени) са растителните масла – зехтин, фъстъчено, царевично, слънчогледово масло, ядки и семена, както и по-мазните риби като сьомга и риба тон. Тези храни съдържат Омега 3 мазнини, които са полезни за организма.

 Продължава>>

 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Как ви действа есента?