.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Какво да ядем, за да увеличим мускулите си

| преди 3 години
мускули
Снимка: Thinkstock
За релеф на тялото хапвайте повече яйца и телешко месо

Два са основните фактора, които отговарят и са важни за качването на мускулна маса – храненето и тренировките. Мускулите са изградени от протеин. По тази причина, за да качите мускулна маса, трябва да имате засилен прием именно на протеини в хранителния си режим.

За да качвате на мускулна маса, а не просто допълнителни килограми, трябва да се хранит етака, че да имате калориен излишък. Нужно е да приемате повече калории с храната, отколкото има нужда организмът ви. Започнете да увеличавате приема на храни постепенно. Добавяйте по 200 или 300 Ккалории дневно над нормалния прием. Така постепенно ще стигнете до натрупване на над 1400 Ккалории, което е добра основа за моделиране. Най-важното е да има баланс между калорийния излишък и упражненията, които правите за мускулна маса.

Храни, които ще ни помогнат да изградим повече мускулна маса, са:

Извара
Тя е с много високо белтъчно съдържание, с концентрирани казеин, албумин и глобулин. Консумира се директно без термична обработка или в съатава на готвени ястия, като пълнени чушки, кишове, омлети.

Извара
Тренирай като ангел: Кендис СуейнпуулВижте как поддържа невероятната си фигура един от най-известните модели на Victoria’s secret
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Бихте ли се отказали от деца заради климатичните промени?