.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Как да възбудим апетита за здравословни храни

LadyZone | преди 3 години
2111117457.jpg
Снимка: iStock
Преди да започнете да се храните здравословно, трябва да настроите мозъка на точните вибрации.

За много хора е трудно да спазват определен хранителeн режим, включващ приема на нискокалорични продукти и изобщо да консумират здравословни храни. Защо ли? Отговорът се крие вътре в нас.

Още в самото начало на човечеството, предците ни са били "програмирани" да си набавят храна, която да им носи повече енергия – с други думи богата на захар и мазнини. Подход, основан на ясни за онези времена причини, като глад и бедност. Днес, разбира се, съвременният човек няма нужда от подобни механизми, за да преживява.

За да отворим апетита си за здравословни храни е редно да "препрограмираме" съзнанието си. Не се притеснявайте – решението далеч не е толкова сложно, колкото звучи. Изпълнявайки следващите няколко съвета, които ще прочетете малко по-долу, вие лесно ще се приучите на правилните избори. 

  • Изберете нискокалоричната следобедна закуска. Плодовете, зеленчуците и пълнозърнестите продукти ще ви набавят нужната енергия без да стимулират апетита ви за продукти, богати на захари;
  • Стресовите фактори често водят до повишен апетит за нездравословни храни. Опитайте да намалите напрежението с четене, упражнения или медитация.
  • Никога не пазарувайте, когато сте гладни. Забравете и ресторантите, които често предлагат нездравословни опции – опитайте да залъжете глада с нещо леко и едва тогава посещавайте подобни заведения;
  • Не се изкушавайте – опитайте максимално да се отдалечите от мазните храни. Не купувайте подобни продукти за дома и офиса и ги заменяйте със свеж плод или зеленчук;
  • Вземете пример от японците – нация, за която наднормените килограми са изключително рядко срещано явление, а столетниците са повече, от където и да било другаде по света. Оставяйте приборите между всяка хапка и не бързайте да посягате към следващия залък. Така ще предоставите достатъчно време на мозъка ви да регистрира постъпилата в тялото ви храна и да ви изпрати сигнал веднага щом сте сити.
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Пускате ли снимки на децата си в социалните мрежи?