.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Как да се мотивираме за отслабване

д-р Вергиния Николова | преди 4 години
2110315563.jpg
След като отслабнете, не се отказвате от новия маниер на хранене, движение и отношение към себе си

Много важни са емоциите и нагласата за отслабване, особено когато наднорменото тегло е нездравословно и е причина за хипертония, захарен диабет тип 2 и болки в гърба. Воденето на дневник е много мотивиращо  за сваляне на килограми по здравословен начин.

Запишете констатациите за себе си:

1. Вече имам здравословни проблеми (хипертония, болки в гърба, повишена кръвна захар, висок холестерол).

2. Имам нужда от корекция в начина си на живот.

3. Трябва да направя консултация със специалист по диететика и хранене.

4. Искам да отслабна с … килограма.

Отслабване ще настъпи, но след като постигнете целта, например 4 кг за 1 месец, задръжте новия си начин на живот и постепенно го превърнете във свой стил. Намерете съмишленици, т.е. хора които са минали по този път, които ви разбират и подкрепят. Те ще се зарадват на всяко ваше постижение в отслабването.  

Направете си дневник, в който да нанасяте промените в килограмите, придружени от снимки, които ще говорят красноречиво за постигнатия резултат и ще поддържат мотивацията да не се отказвате от новия си маниер на хранене, движение и отношение към себе си. Обичайте тялото си и не се отпускайте. Тази лична промяна е във ваша полза.

Качеството на храната е крайъгълен камък в процеса на отслабване. Освен намаляване на порциите храна, замествайте една вредна храна всяка седмица с полезна, за да осигурявате организма с потребните му вещества. С по-качествена храна инвестирате в своето здраве. Храненето трябва да продължи да ви носи удоволствие, независимо от диетата за отслабване. Научете се да дъвчете по-дълго време, да не вечеряте след 20 ч. и да ядете 4-5 пъти през деня, но по-малки порции. Не забравяйте да пиете вода около 1,5 л. на ден.

Немислимо е човек да поддържа здраво тяло без движение. Усвоените калории от храната трябва да са по-малко от изразходваните. Спрете да искате някой да ви носи и подава нещата, които може сами да отидете и да си вземете. Дори само този навик може да ви раздвижи. Ако сами нямате воля да изпълнявате упражнения, посещавайте фитнес зала под ръководството на инструктор.

 

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Бихте ли се отказали от деца заради климатичните промени?