.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Ядеш всичко, но под час. Какви ще са резултатите?

| преди 3 години
хранене
Снимка: iStore
За 28 дена може да свалите до 5 кг, ако съчетаете режима със спорт

Храненето на бебетата и по-малките деца е важен и деликатен момент, към който майката се отнася с особена отговорност. Изключвайки принципа за кърмене на поискване, се препоръчва бебетата и малките деца да получават своята доза мляко и друга храна в интервал от 3 часа. Това е оптималното време, през което организмът усвоява приетото и има нужда от нов енергиен заряд. С напредване на възрастта часовете за хранене стават все по-плаващи. Не ги фиксираме и защото трудно съвместяваме закуска, обяд и вечеря с ежедневните ни лични или служебни ангажименти. 

Според много диетолози хаотичното хранене обърква организма и неговият метаболизъм започва да функционира неправилно. Представете си часовник, който сверявате ту с няколко минути напред, ту назад, ту махате батериите... Не може да очаквате механизмът му да работи точно. Същото се случва и с човешкото тяло, когато получава доставки от храна в произволно избрани моменти и дори някои се пропускат.

Ако се храните под час, трябва да спазвате следните основни правила:

- закусвайте не по-късно от час, след като сте се събудили
- отбройте 3 часа от първата хапка, за да знаете кога ще ви бъде следващото хранене
- последното ви хранене трябва да е 3 часа преди да си легнете

Какви резултати може да очаквате от този режим:

- Изграждате си личен режим, в който предварително измисляте и подготвяте храната си, за да избегнете приема на junk food.

- Приготвяте храната си с мисъл и грижа.

- Не гладувате, но тялото ви получава необходимото количество храна.

- Метаболизмът се регулира.

- В стомаха ви остават по-малко остатъци от преработената храна, а хранителните вещества се усвояват максимално.

- Закономерните хранения контролират нивата на кръвната захар.

- Не огладнявате зверски и не преяждате.

- Заради регулярния поток на аминокиселини може да увеличите мускулната си маса.

- Ядете всичко, което пожелаете. Според съвременните принципи в диетологията високомазнинните и нисковъглехидратните диети не са добра опция за редуциране на теглото и балансирано хранене. Не забравяйте варените яйца, месото и зеленчуците, но не подминавайте и любимия си шоколад.

- За 28 дена може да свалите до 5 кг, ако съчетаете режима със спорт.

- Постигате по-добри резултати във фитнес залата.

Как ви действа есента?