.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Антицелулитен режим на хранене – част 2

Галина Толкингтън | преди 5 години
Антицелулитен режим на хранене – част 2
Кои храни са най-полезни, когато става въпрос за реконструкция на увредени тъкани?

Вече сте експерти в света на целулита и знаете кои храни да избягвате, за да спрете разрушаването на съединителната тъкан и да дадете шанс на кожата да се изглади чрез правилно хранене. Но кои храни са най-полезни, когато става въпрос за реконструкция на увредени тъкани? Време е да разберем.

Храни, които подпомагат усвояването на храната
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Обмяната на веществата в тялото започва с правилното асимилиране на хранителните съставки. Това става в червата, а тяхното функциониране се крепи на крехката чревна флора. Стресът, стимулантите, лечението с някои медикаменти и лошият стил на хранене могат да увредят чувствителните стени на червата. Приемайте храни богати на ензими и пробиотици, включително изобилие от плодове и зеленчуци. Препоръчителни са ананас, папая, боровинки, различни ферментирали продукти - като кисело мляко, кефир и комбуча. В краен случай може да си набавите ензими и пробиотици под формата на хранителна добавка. Различни природни елексири - например сокът от алое и сладкият корен може да са особено полезни в такива случаи. Консултирайте се със специалист, за да изберете правилната билка или добавка за вас.

Храни, които помагат за разграждане на мазнините
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Може би ще се изненадате, но лецитинът в яйчния жълтък помага за разграждането на ‘’трудните’’ за смилане мазнини. Ако не обичате яйца, може да си го набавите като хранителна добавка. Освен лецитинът, друг помощник е лимоновият сок. Добавяйте го към водата, която пиете след ставане сутрин или си приготвяйте познатия от древността разтвор от зехтин и лимон, за да стартирате детоксикацията в ранни зори. Други натурални средства са чесънът, розмаринът, сготвените листа от червено цвекло. Тези разграждащи мазнините храни ще гарантират, че лимфната система няма да бъде обременявана излишно и ще може да достави нужните вещества за възстановяването на увредените тъкани.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Къде ще ходите на море тази година?