.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

5 начина да излъжем глада по време на диета

| преди 4 години
диета
Снимка: Thinkstock/Guliver Photos
Дъвка, вода и снимка, за да не развалите режима си

Безспорно е, че най-трудното на диетата е чувството на глад, което прерязва стомаха ни. Влизането в нов хранителен ритъм не е лесно. За да се достигнат желаните резултати, трябва да се положат усилия и да се прояви силна воля. Но дори и тогава чувството за глад си остава. Как да направим така, че да не се изкушаваме да посегнем към ароматното парче току-що изпечен хляб или към прекрасно изглеждащото блокче шоколад? Има начин.


1. Ядки
Дори и когато сте на диета, не бива да изпадате в крайности. В оскъдните откъм калории дни – плодови или само на вода, в моментите, в които се пропуска някое от дневните хранения, може да хапнете няколко ядки. Те ще ви доставят нужната енергия, за да продължите с ежедневните си занимания. Разбира се, не бива да нарушавате режима си. Тайната е в количеството. Хапнете само 4-5 сурови бадема или орехи, не повече. Те ще ви заситят. И дори да усещате глад в момента, само след няколко минути, той ще намалее.

2. Чаша вода
Изпивайте по една чаша вода преди хранене, за да намалите чувството на глад. Водата създава и измамно чувство за ситост, тъй като запълва стомаха. Когато усетите глад, изпийте чаша вода или зелен чай без захар.

3. Дъвка
Дъвченето на дъвка е друг трик, с който да залъжете глада. Самото действие убива най-вече желанието да се храните между основните хранения. Освен това при дъвчене горите калории.

4. Снимка на хладилника от периода, когато сте била по-пълна
Въздействието не само на физическо, но и на психическо ниво е особено важно, когато сте на диета. Отпечатайте своя снимка, от период, в който не сте слаба и не се харесвате. Нека всеки път, когато искате да отворите хладилника и да си вземете храна от там, този образ ви посреща. Със сигурност при вида й ще се замислите дали да напъхате нещо калорично в устата си.

5. Обадете се на приятел
Изберете си приятел, който за вас да бъде като червения бутон, който се натиска по време на тревога. Всеки път, когато гладът е на път да ви победи, му се обаждайте по телефона. Изберете такъв човек, който е способен да ви окуражи с думите си, човек, който ще ви подкрепи във вашето начинание и ще ви напомня, че има смисъл да продължавате, избягвайки моментното изкушение.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Къде ще ходите на море тази година?