.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

5 храни за плосък корем

LadyZone.bg | преди 6 години
Тяло
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Кои са храните, които ще ви помогнат, за да имате най-после така желаното плоско коремче?

Ако се чудите - ама, как така? Не е ли тайната в строги диети и безмилостно ограничаване? Всъщност - не е. Можете да постигнете плоско и стегнато коремче с... ядене. Тайната? Има храни, които се грижат да не се подувате и:

Кисело мляко с пробиотици

Закуска с мюсли и кисело мляко
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos


За начало на деня - кисело мляко с пробиотици, независимо дали имате проблеми със стомаха или не. Това е първата от препоръчителните и наистина страхотни храни, които не само се грижат за по-добрата работа на храносмилателната система, но и е много вкусна.

Ментов чай

чай мента
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos

Освежаващ, енергизиращ, страхотен дори и без захар и наистина чудесен под формата на студен чай. Ментовата гореща напитка е най-евтиният, най-бързият и до момента  най-лесният метод за детоксикация. Ще ви помогне да изхвърлите токсините от организма си, които го задръстват и му пречат да "работи" както трябва. Освен това осигурява отлично смилане и плоско коремче, което ще сте горди да показвате на плажа.

Аспержи

Аспержи
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos

Може и да изглежда необичайно, но съвсем наистина аспержите са от онези храни, пълни с всички качества на храните с анти-подуващ ефект. Задържането на вода, газовете и запекът - можете да се отървете от тях като просто включвате аспержите по-често към менюто си. Проверете в интернет за страхотни рецепти - вижте например тази.

Банани

Банан
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos

Ако в менюто ви присъстват много храни, богати на натрий, това ще доведе до подуване. И тъй като повечето храни, които могат да се закупят в хранителните вериги магазини, са пълни с натрий, лесно можем да разберем защо повечето хора имат проблем със закопчаването на дънките си. Не се тревожете, защото решение има - то се нарича калий. Изяжте един банан, когато почувствате, че сте прекалили с натрия и ще се уверите в силата на неговите съставки.

Киноа

Като си говорим за храни, богати на калий - наистина трябва да дадете шанс на киноата. Тя е без глутен, лесна за храносмилане, богата на протеини и е страхотен избор за закуска, ако се опитвате да ограничите храните, които подуват стомаха.


Е, готови ли сте да опитате?

Ключови думи:Меню, Храни, Диета, Корем
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Къде ще ходите на море тази година?