.

ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

3-часова диета

| преди 7 години
3-часова диета
В основата на диетата стои разбирането, че метаболизмът може да бъде подобрен значително, ако се храним на всеки три часа. Снимка: Thinkstock/Guliver Photos
Диетата се основава на разбирането, че времето на приемане на храната е много по-важно от самото съдържание и калории.

Тричасовата диета е базирана на разбирането, че по-добри резултати в борбата с килограмите се постигат, когато си хапваме по-често (в случая - на всеки три часа), но по малко.

Диетата е измислена от Джордж Крус през 2000-та година. Крус като дете бил с наднормено тегло и след това отслабнал. Той няма някакъв сертификат или диплома за завършен курс по здравословно хранене и отслабване, но сам обявява себе си за експерт по диетите.

Тричасовата диета е режим, който се основава на философията, че времето на приемане на храната е много по-важно от самото съдържание и калории. Крус твърди, че метаболизмът може да бъде значително подобрен, ако ядем на всеки три часа.

Режимът си има три важни правила:
-    Закусвайте един час преди да огладнеете
-    Хранете се на всеки три часа след това
-    Не яжте три часа преди лягане

Диетата препоръчва да се храним 3 пъти на ден с по две закуски между храненията. Важно е да знаем, че тук няма определен хранителен план, който да ни насочва какво точно да ядем на закуска, обяд и вечеря, както повечето диети. В тази връзка почти всички храни са позволени. На ден трябва да се поемат 8 чаши вода. Кофеинът не се забранява, но Крус препоръчва на всяко кафе да се изпива по 2 чаши вода. Алкохолът е позволен само в редки случаи.

В никакъв случай не може да се каже, че хранителният режим ще ни лиши от въглехидрати и протеини. Храната, която поемаме трябва да съдържа балансирано количество от тях, плюс малко количество мазнини. Крус обяснява, че спазването на диетата ще увенчае търпеливите и прилежни последователи със загуба на 0,9 кг на седмица.

Продължителността й е 28 дни. При хора, които искат да отслабнат повече, се прави почивка, след което хранителният режим отново се повтаря.

Относно упражненията по време на тези 28 дни, диетологът е категоричен, че те не са част от тричасовата диета. Поради тази причина тя е подходяща за хора с артрит и ограничена мобилност.

Както винаги ви съветваме (и сега ще го направим): преди да започнете определен хранителен режим, консултирайте се с вашия диетолог, доколко диетата е подходяща за вас и вашия организъм.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
С какво спите?