.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

20 (не)очаквани храни, които потискат апетита

LadyZone.bg | преди 3 години
2111022103.jpg
Ще бъдете приятно изненадани!

Добре балансираната храна и редовната закуска са двете важни правила за поддържане на здравословен начин на живот и грациозна осанка. Звучи парадоксално, но диетолозите са категорични, че ако искаме да отслабнем, трябва да ядем. Продуктите, които топят мазнини, са полезни не само за дамите, които искат да се избавят от излишните калории, но и за всички онези, които искат да са здрави.

#Ядки
Те съдържат много протеини и здравословни мазнини, които поддържат нивото на холестерола ниско. В състава им влизат и разграждащи се бавно фибри, които бързо създават чувство на пълнота и ситост в организма. ¼ ч.ч. бадеми например съдържа едва 4 г.

#Овесени ядки
Ако ги консумирате на закуска, до обяд няма да имате нужда от междинно похапване. Овесените ядки се преработват бавно от организма и са богати на фибри, поради което помагат за поддържането на оптимално тегло. Само за сведение ½ ч.ч. овес съдържа 5 г фибри.

#Ябълки
Навикът да ядем по една ябълка на ден, освен че държи лекаря на разстояние, може да свърши и други чудеса, включително и да намали цифрите на кантара. Ябълките и в това отношение са суперпродукт, тъй като са богати на пектин – вещество, блокиращо усвояването на мазнините от организма. Консумацията им възстановява баланса на кръвната захар, в резултат на което се стабилизира нивото на хормоните, отговарящи за апетита.

#Пикантни подправки
В лютите подправки и най-вече в чушките чили се съдържа веществото "капсаицин", което ускорява метаболизма и оказва помощ при топенето на калории.

#Мента
Миризмата на мента действа не само успокояващо, но и ефективно потиска апетита. Опитайте да се храните на фона на запалена свещ с ментов аромат или в компанията на дъхав ментов чай.

#Авокадо
Авокадото съдържа доста калории и мазнини, но въпреки това според диетолозите ускорява отслабването, помага за по-бързото засищане и предoтвратява риска от редица заболявания.

#Зелена соя
½ ч.ч. зелена соя съдържа 95 калории, но същевременно включва в състава си повече от 8 г протеин, което превръща зелената соя в идеален избор за енергизираща закуска.

#Листни зеленчуци
Високото съдържание на вода и фибри в листните зеленчуци помогат за бързото насищане и чувство на пълнота в стомаха.

#Ленено семе
Лененото семе подобрява нивото на кръвната захар и стабилизира инсулина, поради което се бори успешно със затлъстяването и диабета. Диетолозите препоръчват да мелите лененото семе непосредствено преди консумация. Най-добре е да го смесвате с кисело мляко и овесени ядки, но може да го поръсвате върху тънка филия пълнозърнест хляб.

Ключови думи:Храна, Продукти, Апетит
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Спазвате ли диета в момента?