.
 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.
под 18 години имам 18 години

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

6-те най-добри закуски за енергично начало на деня

LadyZone.bg | преди 5 години
Здравословно за закуска
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Как да започнете деня си, изпълнени с енергия? С подходящата закуска, разбира се

Закуската наистина е най-важното хранене за деня, така че със сигурност е добра идея да не я пренебрегваме. Нещо повече - още по-полезно е да изберем подходящото меню, за да започнем деня, пълни с енергия:

Яйца

Освен, че ще ви дадат енергия, яйцата са вкусни и засищат. Пълни са със здравословни протеини, желязо и с омега 3 киселини. Ако не искате да започвате деня си с нещо суперкалорично, просто не ги пържете.

Тост с пълнозърнест хляб

Понякога колкото по-просто е нещо, толкова по-добре. Можете да добавите препечена филийка пълнозърнест хляб към яйцата. Или си направете сандвич.

Кисело мляко

Киселото мляко е суперхрана и то не без причина. Пълно е със здравословни протеини и е значително по-добър избор от сиренето. Добавете боровинки и орехи, а ако бързате, направете си смути.

Овесена каша

Овесената каша е наистина добра идея, особено когато навън е студено. В нея има всички необходими хранителни съставки, които ще ви снабдят с енергия, освен това ще намалят нивата на холестерола и е удивително добре засищаща. Не е необходимо да е скучно - добавете филийка пълнозърнест хляб или плодове и ядки за по-приятен вкус.

Свежи плодове

Свежите плодове са може би най-добрият избор за закуска. Изберете такива, богати на витамин С. Боровинките са чудесни, също бананите, защото съдържат много калий.

Домашно сирене

Можете да го комбинирате с праскови, круши или каквито и да било други свежи плодове. Не само, че съдържа много протеини, но и калций, който, както знаете, е чудесен и много важен за здравината на костите ви.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Какви са целите ви за 2019 година?