... С легендарните кафяво-златисти опаковки на Louis Vuitton. Дългогодишният символ на марката днес си отива, за наше голямо съжаление. Това е първата подобна промяна от 2003 г. насам. Да, тъжно ни е, но краят винаги е ново начало.

Снимка: Louis Vuitton

#В случая - нова опаковка. От кафяви, торбите и кутиите стават в жълт нюанс, а златните панделки - турско сини. Дизайнът се нарича "Imperial Saffron" и се оказва, че не е чак толкова нов за Louis Vuitton. Той е бил използван за продукти на марката още през 1924 г. 

Снимка: Louis Vuitton

И въпреки това - не може да не ни е тъжно. Имаме чувството, че марката е загубила част от своята класа, идентичност и символизъм. Според бранда, цветовата комбинация дава "модерна, но вечна визия", а памучните панделки и материала, от който новите опаковки ще бъдат направени, ще им даде по-голяма устойчивост. 

Съвсем скоро новите опаковки на Louis Vuitton ще бъдат вкарани и в действие. Наистина е нова ера.