През 2011г. "Деца в нужда" събира 30 от най-големите имена от света на модния бизнес, които имат за задача да използват таланта и вдъхновението си за създаването на свой собствен вариант на познатото жълто мече. Кампанията събира над 50 000 паунда за децата в нужда и надхвърля всички прогнози за успех, като привлича огромно обществено и медийно внимание. Тази година организаторите се надяват да повторят успеха си и отново привличат някои от най-големите британски и световни величия в модата. Сред тях са Burberry, Вивиан Уестууд, Пол Смит, Loewe, Sibling, Mulberry, Giles Deacon с елемeнти  Swarovski, Katie Hillier, Henry Holland, Louis Vuitton, Jonathan Saunders, Selfridges, Александър Маккуин, Smythson, Виктория Бекъм, Prada, Донатела Версаче, Missoni, Pucci, Gucci, Norton and Sons, Diane Von Furstenberg, Fendi, Balenciaga, Anya Hindmarch, Vogue, GQ, Kate Spade New York и Том Форд.

Ето и всичките мечета: