„Макар порнографията да не се счита за изкуство, понякога най-доброто порно е именно в изкуството“ – с този слоган PornHub рекламират новата си инициатива „Класически голи тела“.

В кампанията са включени световни музеи, сред които галерия „Уфици“ във Флоренция, Националната галерия в Лондон, Лувъра в Париж и „Прадо“.

Подбрани са едни от най-известните картини с голи тела, сред които „Раждането на Венера“ на Сандро Ботичели, „Адам и Ева“ на Албрехт Дюрер и „Къпещи се хора“ на Пол Сезан.

Всяка картина разполага със свой аудиогид, в който на най-общо казано свободен език е разказана нейната история и идеята на автора. Тя е представена от известната порноактриса Аса Акира.

Заявената цел на онлайн туровете през историята на „голото“ изкуство е да породи интерес към колекциите на музеите и да им помогне да се съвземат след пандемията от COVID-19.

Оказва се, че компанията зад PornHub не е потърсила разрешение от музеите. Говорител на Лувъра съобщи, че адвокати на музея вече са се свързали с компанията. Целта е картините от тяхната колекция да премахнати от уебсайта, като в противен случай ще се стигне до съдебно дело. Подобна е позицията и на „Уфици“.

„Масовата публика не е особено образована. Тя трудно ще разбере или даже въобще няма да схване скритите значения. Затова те са безсмислени за нея. (…) PornHub би могъл да използва доста по-фини послания чрез системата на високото изкуство. Това определено би било отлично по отношение на имиджа на тази компания, но те са избрали друг подход“, коментира рекламистът проф. Христо Кафтанджиев.

Каква цел преследва платформата за онлайн еротика със своите кампании, четете на btvnovinite.bg