Ако все по-често ви се иска да се разхождате навън, отколкото да седите пред компютъра – ние напълно ви разбираме. Времето напоследък е толкова приятно, че се размечтахме за дълги разходки из планините и по спокойните (засега) плажове. Но в никакъв случай не хуквайте навън, преди да сте прочели резултатите от последните ни анкети. Любопитни са както винаги, а и е хубаво да научим още нещо за себе си.

„Мило” е най-използваното обръщение, когато говорим на човека до себе си. Цели 22,84 % са си признали, че точно така се обръщат към любимия. Второто място отредихте за разнообразието (19,99%) – наричаме се всякак, според ситуацията. „Котенце”, „мечо”, „писе” и „пиленце” – не, не става дума за зоопарк. Това са нежните имена, с които се обръщаме към любимия, спечелили 18,69% от гласовете ви. И ние харесваме сладурските животинки. 11,01% от вас не обичат милите обръщения. Така де, хората си имат имена, дадени им от родителите, защо да си измислят други? Че той/тя е „моето слънчице” си признават 10,81% от гласувалите. Последни в класацията са именца като „грухи”, „бубенце”, „курабийке”, „пандишпанче” и другите нетипични обръщения като „охлюв”, „медузка”, „змейче” и „изродче”. В коментарите си също сте предложили интересни варианти – „мойто”, „мунко”, „шошо”, „мишко”, „сладко” или „бебе”. Ако ви омръзне да се обръщате към него/нея по име, можете да освежите връзката с някое от нашите горепосочени предложения. Вече знаете кои се котират най-добре.

С желанието си за промяна обаче не спирате дотук. 38,6% биха променили външността си, като искат да са по-слаби или по-едри. Ние сме 100% сигурни, че и така си изглеждате добре, но най-важното е човек да се чувства добре в собствената си кожа. От стягане имат нужда 31,55%. Признаваме си, че и ние дадохме по някой глас за тази позиция и обещаваме да не спрем дотук, а сериозно да се захванем с любимите си спортове. В коментарите си посочвате, че най-големият враг на добрата фигура е... мързелът. Няма учудени! 12,27% се харесват и така, както изглеждат в момента, което може само да ни радва. Към леките промени спада смяната на цвета на косата. Именно това биха избрали 5,69% от вас. Ринопластика пък биха си направили 4,54%. Едва 0,81% не обичат промените. Така де, животът е шарен, защо да не експериментираме?!

След спорта и козметиката да обърнем внимание и на ястията. Според църковния календар в момента са Великденските пости – най-важният и най-продължителният от многодневните пости. Но постим ли ние? Оказва се, че не. Така са гласували цели 62,38% в анкетата ни. Не ни се занимава – това е една от причините. Определено постите изискват подход и внимание към подбора на продукти, а в забързаното ни ежедневие не винаги можем да си го позволим. Понякога постят 14,34%, но точно тази година пропускат. Стриктни към поста са 7,56%. Те постят всеки път. С амбиции тази година да постят докрай са 5,7%. Щом сте се амбицирали и имате желание, ние можем само да ви пожелаем успех. Че е дошло времето за пости пък не са разбрали 4,81%.

Сега извикайте милото и заедно идете да спортувате или да хапнете нещо вкусно. Постно или не – вие решавате :)