.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

"Как да продаваме онлайн" е експертно ръководство за успешен и печеливш бизнес

Евгений Милов | преди 2 седмици
Как да продаваме онлайн
Снимка: Хермес
Извлечете максимума от онлайн бизнеса с книгата на Кристър Холоман

"Как да продаваме онлайн" е ръководство, изследващо някои от основните правила и похвати, които разрастващият се онлайн търговец на дребно трябва да владее отлично. Авторът Кристър Холоман разглежда стратегиите на най-успешните онлайн магазини и споделя съвети на водещи консултанти в сферата. Той се стреми не просто да представи последните новости и работещи модели, но и да ви насочи как да използвате тази информация, за да стимулирате непрекъснатия растеж на вашия онлайн бизнес.

Благодарение на задълбочените анализи и примери от практиката вие ще усвоите полезни умения за работа с клиенти, правилния подбор на социални платформи и софтуерни програми, изграждането на печеливши маркетингови стратегии и много други.

Във всяка глава на това ръководство ще откриете:

- Експертни коментари от водещи специалисти в областта;

- Примери и казуси от практиката, свързани с конкретни предизвикателства, и идеи за справяне с тях;

- Детайлно представяне на най-важните теми, свързани с онлайн бизнеса.Полезни анализи и приложения.

Кристър Холоман е популярен бизнес консултант и лектор. Вестник „Ивнинг Стандард“ го определя като "един от най-влиятелните лондончани в света на дигиталните технологии". Той често е и гостуващ автор във вестник „Гардиън“, където пише за тенденциите в тази област. 

Преди да създаде своята компания за потребителски финанси – Divido, Холоман лансира стартъп за 100 милиона британски лири и оглавява отделите за разработка на дигитални продукти към „Таймс“ и „Сънди Таймс“. Под негово ръководство са разработени наградени приложения и нови дигитални решения. 

В лекциите и книгите си той вплита истории и примери от богатия си опит, които могат да бъдат полезни на всеки, който иска да създаде или да усъвършенства онлайн бизнеса си.

Как да продаваме онлайн
Снимка: Хермес

Ето 5 причини да прочетете това ръководство:

- Потребителските очаквания винаги са изпреварвали способността на търговците да ги удовлетворят. 

- Независимо дали се преминава от реално към виртуално, или обратно – принципите на успешната търговия си остават едни и същи.

- Ако искат да имат успех, онлайн търговците трябва да избягват изкушението да третират като еднакви всички онлайн пътища.

- Не е важно кои са хората на едно повърхностно ниво като възраст, пол, дори география. Нито какво ви казват. Важното е какво правят.

- Получаваме вниманието на един човек за съвсем кратко време, затова трябва да отправим послание, което да бъде почувствано лично.

Как най-добрите фирми в бранша използват тези максими? Как един бизнес да се развива успешно в постоянно променящата се онлайн среда? „Как да продаваме онлайн“, която излиза на 12 март от "Хермес,  дава отговор на тези и още много въпроси и може да се окаже полезен източник на идеи, иновативни инструменти и доказали се във времето методи за ефективна работа.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Статии за четене или видео за гледане?