.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

"Как да общуваме на работното място" предлага 72 хитрости за успешна делова комуникация

LadyZone | преди 1 седмица
колеги
Снимка: IStock
Научете тайните за пълноценно общуване, или т.нар. "хитринки". Прочетете откъс от новата книга на Лейл Лоундз

Лейл Лоундз - авторката на бестселърите "Изкуството на общуването" и "Изкуството да водим разговор" - предлага изпитани съвети за успешна делова комуникация с новата си книга "Как да общуваме на работното място". Тайните за пълноценно общуване, или т.нар. "хитринки", плод на многогодишното изследване на Лейл Лоундз, ни показват как да установяваме добри отношения с околните и да печелим симпатиите им. Това са практични и изпитани техники, поднесени с много чувство за хумор, които могат да подобрят живота ни, като ни научат как да се представяме в най-добрата си светлина.

Ако спадате към преобладаващия процент хора, вие не харесвате работата си и по-точно – не харесвате работната си среда. Може би това се дължи на критичния ви или твърде контролиращ шеф, или пък на недисциплинираните ви подчинени. Възможно е и колегите ви да са интриганти и подмазвачи или пък заядливи клиенти да ви докарват до лудост. Каквато и да е причината, лошата новина е, че не можете да влияете на поведението на другите. Добрата новина е, че ако промените подхода си към околните, ще повлияете на отношението им към вас и работата ви ще е по-приятна и продуктивна. 

Уважавана специалистка по комуникативни умения Лейл Лоундз представя 72 изпитани техники как да общуваме в работна среда, за да избегнем неразбирателствата и да постигнем целите си по-лесно.

От наръчника ще научите изпитани съвети:

- как да вдъхвате респект в директно и онлайн общуване;

- как да разчитате невербалните сигнали на околните;

- как да изразявате несъгласие, без да си създавате врагове;

- как да постъпите, когато сте (не)справедливо обвинени;

- как да презентирате идеите си убедително и как да обезоръжите критиците.

Лейл Лоундз е международно признат авторитет в областта на комуникацията и междуличностните отношения. Наричат я "американския гуру на общуването". Тя обучава ръководните кадри на водещи компании от класацията на списание "Форчън 500" и техните служители да общуват по-ефективно. Лейл живее в Ню Йорк, но изнася беседи в редица градове в САЩ и провежда семинари за Американския Корпус на мира, чужди правителства и могъщи корпорации. Авторка е на 9 книги, преведени на повече от 20 езика. Има редица публикации в множество национални и международни вестници и списания: Тайм Мегазин, Уолстрийт Джърнъл, Ню Йорк Таймс, Чикаго Трибюн, Сайколъджи Тъдей, Космополитън и др. 

В книгите си Лоундз предлага множество ефективни техники как да подобрим общуването си. Тъй като е научно доказано, че 85% от успеха в живота ни се дължи на умението ни да общуваме, да овладеем това изкуство е от жизненоважно значение. 

Самата Лейл е била изключително срамежливо дете. За да се избави от болезнената си свенливост, тя започнала да наблюдава как се държат популярните ученици в училище и изобщо как общуват успелите хора във всички поприща на живота. Докато растяла, проучвала най-различни техники за общуване: на преуспели търговци - да продадат стоките си; на изявени оратори - да убедят слушателите си; на харизматични свещеници - да привлекат нови вярващи; на влюбени - да спечелят сърцата на любимите си; на известни изпълнители – да се превъплътят в ролите си; на секссимволи – да прелъстяват; на топмениджъри – да печелят играта. Открила, че всички те използват определени техники, за да постигнат целите си. Била запленена да открие тайните им, довели ги до успеха, а търсенето й се оказало плодотворно и безкрайно: непрекъснато водело до нови и нови смайващи открития. 

Прочетете откъс от книгата "Как да общуваме на работното място" от Лейл Лоундз, която излиза на 10 септември от издателство "Хермес" >>

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Имахте ли романтични нощи през лятото?