По случай "Sydney International Food Festival", който се състоя миналата година, австралийската рекламна агенция WHYBIN/TBWA сготви вкусна и интересна рекламна кампания. Идеята е много семпла и точно затова - толкова приятна - различните държави, които участваха във фестивала, са представени не просто с флаговете си, но с оЗНАМЕнувани национални кухни. С най-типичните за дадения регион вкусотии, впрегнати в цветни правоъгълници, целта на авторите да предизвикат интереса на хората към фестивала, със сигурност е уцелила право в десетката. Средството е много просто - хитро напомняне на всеизвестния факт, че всяка държава си има традиоционна кухня, която е различна от тази на другите и... тъй като много обичаме да осветяваме любопитни неща, които е възможно да сте пропуснали:
Испания
чоризо и ориз
Япония
риба тон и ориз
Гърция
фета сирене и маслини Каламата
Индия
къри, ориз...
Франция
синьо сирене, бри и грозде
Бразилия
листо от банан, лайм, ананас, маракуя
Италия
спагети, чери доматчета, босилек
Корея
суши
Австралия
пай и сос
Виетнам
карамбола, личи
Ливан
лаваш, фатуш
Това не е от официалната част от кампанията, но пък изглежда забавно:
САЩ
хот дог, кетчуп, горчица и сирене.
Чудим се от какво ли би било направено знамето на България?
Снимки: WHYBIN/TBWA
-
Александра Раева: Дъщеря ми изпадна в шок, когато ме видя по телевизора (ВИДЕО)
-
Тъмнокожо бебе се роди при родители, които имат светла кожа
-
Мария Гроздева за сина си и "Dancing Stars": Валери е отговорен, работлив, не го мързи! (СНИМКИ+ВИДЕО)
-
Димо Стоянов, който отвори въпрос за 10 хил. лв. в „Стани богат“: Бъдете смели и покажете знания!
-
Acqua Di Gio, вечната класика на Армани – един феномен от 1996 г.
-
Вече можем да постигнем плътните усните на Cardi B с NYX Duck Plump Lip Gloss
-
Пощенска банка маха таксата за вноска на суми в лева по сметките си за граждани заради приемането на еврото
-
Ергономично офис обзавеждане: Защо е важно за вашето здраве и продуктивност