През 1989 Памела Уейс напуска своята работа в офис, за да прекара едно лятото в будистки манастир. Замислен като сезонен, престоят й продължил цели две години, през които Памела полага основите на новия си живот като дзен монах. Днес тя организира семинари за корпорации като Genentech и Twitter и вярва, че обединявайки в едно ума, сърцето и тялото, хората ще намерят най-доброто решение на всяка една ситуация. Ето какви са нейните 4 дзен съвета, за да бъдете по-спокойни в офиса.

Започнете от А и Б

Ако не сте съгласни с позицията или не ви харесва идеята, която колегата ви предлага, не започвайте да спорите и да се карате. Правилната стратегия е да започнете да разплитате всичко от началото. Задавайте въпроси, бъдете любознателни и отворени към новите неща, опитайте се да влезете в дълбочина, за да разберете неговата позиция.

Намерете вашата основа

Следващият път, когато се почувствате претоварени, притиснете стъпалата си за пода (в мястото, което сте избрали за ваша основа). Усещайки стабилна основа под краката си, ще се подобри и вътрешното ви чувството за баланс.

Записвайте настроенията си

Работата ви изправя пред различни предизвикателства, а тези предизвикателства пораждат различни настроения. Описвайте всяко от тях с една дума и направете списък на настроенията си за целия ден. В края на работния ден направете проверка на днешното си състояние. Ще видите, че и най-лошото настроение е преходно.

Продължавайте напред

Преди да напуснете офиса, се отпуснете за 5 минути в стола си. Представете си голяма кутия и пуснете в нея събитията от деня. След това си представете, че мачкате кутията и я изхвърляте далеч-далеч от вас. Това е начин да не пренасяте лошото си настроение от работното място върху семейството.