.

 
ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

В софийското метро потегли розова мотриса

| преди 4 седмици
foodpanda
foodpanda брандира розов влак като кулминация на кампанията „Твоят избор, твоята храна“

Днес в софийското метро потегли първата по рода си розова мотриса. Международният бранд foodpanda променя подземната железница с колоритен розов влак, от чиито врати те приветстват образите на познати и любими лица. Мотрисата потегли в 10.30 часа от метростанция „Летище София“.

Появата на нестандартния влак е кулминация на кампанията „Твоят избор, твоята храна“. Кампанията се осъществява благодарение на съдействието и професионализма на партньора на foodpanda в маркетинг активностите и комуникациите - influentica.

Инициативата е част от маркетинг стратегията на foodpanda, избирайки млади, динамични и талантливи публични лица, които олицетворяват визията и ценностите на бранда и неговите потребители. Компанията адаптира глобалната стратегия към локалните нужди на пазара, взимайки предвид местните особености и близки до потребителите вкусове и предпочитания. 

foodpanda

Лицата, в които foodpanda се припознава, са Владо Карамазов - успешният и разпознаваем български актьор; Деница Караславова - младата, нашумяла изпълнителка; Иван Тишев и Надя - една от най-популярните български двойки, които олицетворяват динамичния забързан градски живот; Стан и Стефи - популярни инфлуенсъри и писатели, пример за подражание на по-младите; и Антоанет Пепе със съпруга си Филип и двете им дъщери, олицетворение на съвременното семейство. 

Техните образи ще радват потребителите на глобалния бранд от всички комуникационни канали - метро, аутдор, дигитални кампании. А изборът на мотриса с ведра, розова трансформация, ще превърне пътуването от дома до офиса и обратно в едно приятно и цветно изживяване.

Розовият влак е своеобразно олицетворение на бързината, с която foodpanda доставя любимото хапване. Средното време за доставка е 33 минути, като това е времето, в което се придвижваш с метро от Летище София до центъра.

„Твоят избор, твоята храна“ е кампания за теб, него и нея. Защото foodpanda е за всеки. Ние знаем, че когато си гладен, храната трябва да пристигне бързо и сигурно. Точно както когато човек пътува и иска да стигне бързо и навреме за където е тръгнал.    

Твоят избор, твоята храна, твоето розово пътуване до дома.

foodpanda е международна платформа за доставка на храна, част от глобалната група на Delivery Hero. Услугата позволява да поръчаш храна онлайн, която да бъде доставена до входната ти врата, предоставяйки огромен избор от любими ресторанти, удобно плащане и бърза доставка.

Ключови думи:Метро, Foodpanda
Какви оценки получава(х)те в училище?