20 детски футболни отбора до момента са записани за участие в пилотното издание на Първенството на Свежите супергерои - серия от футболни турнири, организирани от Kaufland България и Национална мрежа за децата. Отборите идват от 10 града в страната, като над 200 деца на възраст между 7 и 8 години, които играят организиран футбол в тези отбори, ще се включат в събитията. 

Първият турнир от Първенството ще се проведе в София на 27 юни (неделя) на паркинга на хипермаркет Kaufland в кв. "Дружба" (ул. "Хайделберг" 1). Крайният срок за регистрация в него вече приключи, а за участие са записани 8 отбора от градовете София, Благоевград, Ботевград и Дупница.

Регистрираните отбори, които ще премерят сили в неделния ден, са ФК "Бароко София", ФК "Орлета", Благоевград, "Козаро Ботевград", ФК "Витоша 13", София, ФК "Възраждане 2020", София, ФК "София спорт", София, ФК "Марек Дупница 1915" и ФК "Хлапетата", Благоевград. 

Максималната квота за участие от 8 отбора вече е запълнена и за турнира от Първенството в Пловдив и региона, който ще се проведе на 4 юли, неделя. Там за участие са се записали клубове от градовете Пловдив, Асеновград, Димитровград и Кърджали. До 2 юли продължава регистрацията за последния турнир от Първенството, който предстои на 10 юли, събота, в Бургас. 

Турнирите са предназначени за деца, родени през 2013 и 2014 г., които членуват в организирани детско-юношески школи, ученици, организирани в училищни отбори, ученически и средношколски школи, обединени детски комплекси. Всеки турнир от Първенството е с регионален характер и в него могат да участват клубове от съответния град и близките до него области.

Трите отбора, които завоюват първото място на турнира във всеки от градовете София, Пловдив и Бургас, ще спечелят купата в "Първенството на Свежите супергерои" и по 100 кг плодове и зеленчуци, предоставени от Kaufland.

Първенството на Свежите супергерои се организира в рамките на третото издание на кампанията "Свежите супергерои" и е поредна стъпка от последователните усилия на Kaufland България да популяризира активния начин на живот сред подрастващите и да насърчи консумацията на плодове и зеленчуци сред децата. Основен партньор на търговската верига в проекта е Национална мрежа за децата.