След дизайнерската колаборация с шведския бранд H&M през 2015-а, модна къща Balmain се завръща с нов съвместен проект, този път в бюти бранша.

Френската модна къща подготвя специална колаборация заедно с козметичния гигант L'Oreal, създавайки лимитирана колекция червила в луксозна опаковка.

"L'Oreal и Balmain споделят същата силна визия за женственост и същата цел – да дадат сила на жените и да предложат различни начини да изразят себе си. С колаборацията съм въодушевен да направя тази идея реалност за всяка жена по света”, заяви модния директор на френския моден бранд Оливие Рустейн.

Не случайно и самата кампания включва 12 жени от различни националности върху покрива на сграда в Париж по залез слънце, за да предадат именно посланието "Заедно сме непобедими!".

Колекцията, вдъхновена от модния подиум, идва в три серии – CoutureTribe, GlamazoneTribe и RockTribe.

Линията CoutureTribe в стилна черно-златиста опаковка се състои от четири цвята – червено "Dominion", коралово "Confession", розово злато "Confidence" и лилаво "Liberation".

Цветовете на GlamarzoneTribe в изумрудена опаковка са в по-тъмната гама – кафяво "Fever", телесно "Urban Safari", керемидено "Glamazone" и каки "Balmain Instinct".

Последната серия RockTribe в кобалтово синя опаковка включва тъмно кафяво "Power", тъмно сиво "Legend", синьо "Legend" и лилаво "Freedom".

Колекцията ще дебютира на 1 септември по време на Седмицата на модата в Париж, като след това червилата ще се продават за 14 долара (около 23 лева) в магазините, предлагащи продукти на L'Oreal.