Сватбените фотографи понякога опознават по-добре младоженците и от кумовете. Те се срещат с тях преди сватбата и се стараят да хванат всеки значим момент от големия ден. Опитът на фотографите им позволява да забележат някои червени флагове по време на събитието, които алармират за неуспех в бъдещето на брака. 

1. Единият от младоженците демонстрира незаинтересованост от снимките

Разбира се, че има хора, които не обичат да се снимат. Когато обаче това е важно за твоят партньор, идва моментът на компромиса - все пак това е денят, в който започвате своя съвместен живот. Ако дори и на този ден натяквате вашето нежелание да направите нещо за любимия човек, то какво остава за обикновените дни от съвместното ежедневие?

2. Ако повечето поканени гости не дойдат на сватбата

Според сватбените фотографи, когато дойдат по-малко от 80% от поканените на тържеството и над 20% от резервираните маси са празни – подгответе се за скорошен развод. Практиката им показва, че тези бракове не издържат много дълго. Очевидно е, че много от приятелите на младото семейство не одобряват решението им да встъпят в брак, а това трябва все пак да има някаква причина... 

3. Химията помежду им е пресилена

Много лош знак е, когато един от влюбените се опитва да компенсира видимата липса на интерес на другия по време на снимките. Или пък когато те са разгледали стотици снимки на младоженци в Инстаграм и искат техните да са абсолютно същите. Тогава всичко по време на снимките е далеч от естествената любов и се припокрива с фалша. Определено такова поведение показва неувереност в техните взаимоотношения и сватбата е просто сцената да си поиграят на влюбени. 

4. Скандали по време на партито

Когато на тържеството има повече хаос и караници, отколкото веселба - нещо определено куца. Понякога проблемите тръгват от различията между гостите на булката и младоженеца, а понякога от спор между самата двойка. И в двата случая краят е еднакво лош. В единия гостите въвличат младоженците в споровете, а в другия се случва обратното... С една дума – трагикомедия.

5. Видими различия в социалното положение 

Не бихме могли да кажем, че беден и богат не могат да се обичат. Обективът на камерата, обаче е запечатал не една катастрофална любов от подобен тип. Различията се усещат още от подготовката на сватбата. Бюджетът се вижда двоен за единия, а за другия е по-скоро ограничен. Тук става въпрос за хора, които са си изградили различни финансови навици. Вижданията им за живота са коренно различни и да имат съвместен семеен бюджет по-скоро клони към невъзможното.  

6. Саркастични захапки по време на снимките

Всички сме чували, че във всяка шега има доза истина. Сватбеният ден е изпълнен с еуфория и усмивки. Малка доза сарказъм би била преглътната успешно, но... Има сватби, които приличат на състезание между влюбените – е, кажете сега „кой е по-по-най“? Когато булката подрива егото на новия си съпруг пред всички, а той мълчи, е ясно за гостите и за фотографа, че на него не му е приятно. Тогава си казвате, че това е началото на края.

7. Когато сексът е на първо място в отношенията им

Физическото привличане безспорно е важно за всяка връзка и когато езикът на тялото на влюбените показва силен интерес помежду им, е повече от хубав признак. Да, но тези двойки, които например искат еротична фотосесия за сватбата си и говорят постоянно за Кама Сутра - нямат дълъг брачен живот, според историите на хората зад обектива. 

8. Двойка прекарваща малко време заедно и на собственото си тържество

Младоженците прекарват огромна част от времето на празника в разговори с гостите и в приемане на пожелания и подаръци от близките. Влюбените танцуват и са нещо като водещи на празника, но е важно да са заедно. Лош знак е, когато единият от двамата отиде сам при някой гост и забрави за другия (разбира се, става въпрос за дълъг период от време). Обективът е заснемал сватбен дансинг, в който младоженецът чака булката да се наприказва или обратното... 

Това фотографско обобщение не е закон, защото всяка двойка има свой стил за веселие. И все пак, не е лошо да опитате да погледнете как стоят нещата отстрани през обектива на фотографите.