.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

10 начина да се мотивирате сутрин за тренировка

Даяна Петкова | преди 15 седмици
Снимка: iStock
С тези съвети „от утре” няма да съществува като оправдание

Ставането за тренировка сутрин със сигурност не е лесна задача. Това кара много хора да се отказват от сутрешната доза спорт. Изисква се специална подготовка, докато свикнете с лекота се измъквате от леглото. Вижте 10-те трика, с които да преборите мързела сутрин и да се мотивирате за тренировка.

Какво е минималното време за спорт, за да се почувстваме щастливиДори краткотрайната тренировка носи психологически ползи

Подберете дрехите си още от вечерта

Елиминирайте нуждата да ставате по-рано, за да си приготвяте дрехите за деня. Ще спестите ценните минути сутрин, които иначе щяхте да прекаране в търсенето на най-подходящия екип. Изберете нещо цветно, което ви е любимо, за да внесете настроение.

Легнете си по-рано

Поставете си цел да спите на ден по седем – осем часа. Ако не го направите, събуждането и деня ви ще бъдат изключително трудни и неприятни.

Защо точният час на лягане е толкова важен за съняОказва се, че късното заспиване може да не е такъв проблем, ако го направите в точния момент

Програмирайте си две аларми

Вместо да натискате snooze бутона няколко пъти, направете по-умното решение и си програмирайте две аларми, които са близки във времето. Така, когато и втората аларма звънне, ще знаете, че вече наистина е време за ставане.

Надпишете алармата си

Напишете мотивиращи фрази на алармата си от типа – „Време е за ставане! Ще се справиш”.

Опитайте се да станете няколко минути по-рано

Стартирайте деня една идея по-рано, като така няма да шокирате тялото си и то ще започне да привиква към този режим. Ако това ставане е успешно през цялата седмица, увеличете времето до още пет минути.

Вдигнете щорите веднага като станете

Светлината сутрин сигнализира на мозъка, че е време за ставане. Колкото по-дълго оставите да е тъмно, толкова по-трудно ще ви е да се разсъните. Вдигнете щорите и също така проветрете, за да се освежите.

Слушайте музика, докато се обличате

Когато слушате музика, мозъкът ви произвежда допамин, който е хормонът на удоволствието. Ще се почуствате щастливи и енергизирани още преди тренировката само като слушате любимите ви парчета.

Най-добрите песни за вашата фитнес тренировка “Ако имаш тяло, ти си атлет” – казват от Nike. Замислихме се как да поддържаме тонуса си в дългосрочен план...

Пийте фреш от цитрусови плодове

Според проучвания ароматът на плодове като портокал и грейпфрут внася прилив на енергия. Изпийте един фреш преди да излезнете от вкъщи и ще се почувствате истински освежени.

Уговорете се с приятелка

Направете си план да тренирате всеки път с приятелка, за да се мотивирате взаимно. Така има по-малък шанс да се успите, тъй като ще зависите от друг и ще ви е по-трудно да откажете.

Придържайте се към рутина, която пасва на вас

Ако след тези съвети все още ви е трудно да се мотивирате сутрин за спорт, може би просто за вас е подходяща следобедна или вечерта тренировка. Всичко това е индивидуално, но най-важното е да се придържате към рутината, която ви пасва най-добре – независимо дали е сутрин или вечер.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите