.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Защо слаби жени рекламират дрехи за пищни дами?

Евгений Милов | преди 5 седмици
Снимка: Wish.com
Най-ужасният начин да рекламираш облекло за хора с наднормено тегло

Казват, че няма лоша реклама, но едва ли Wish.com можеха да си направят по-лоша с тези рекламни снимки на облекло за хора с наднормено тегло.

Възможно ли е това да бъде добра реклама за тях? Трудно ли беше да се наемат правилните модели за кампанията, вместо слабите манекенки, които разтягат чорапогащници около себе си?

Снимките бяха посрещнати с шок и възмущение, предизвиквайки вълна от негативни реакции в социалните мрежи Фейсбук и Туитър, тъй като много потребители са афектирани от подигравката със слабите жени, които са като "опаковани" в по-големите чорапогащници.

Компанията е не само обект на словесни "престрелки" в интернет заради лошата проява на вкус и опити за "демонстриране" на чувство за хумор, но и защото откровено са е отказала от нормалната идея да използва plus-size модели за plus-size дрехите.

Разгледайте снимките в галерията по-горе и споделете мнението си в коментарите!

Ключови думи:Мода, Дрехи, Plus Size
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите