.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Скандално! Versace и Брус Уебър отново заедно

LadyZone.bg | преди 1 година
Снимка: VOGUE
Кампанията на бранда за предстоящия сезон е противоречива, но ние я обичаме. Вижте снимките, за да я заобичате и вие.

Неслучайно наричаме модата изкуство. В рекламните кампании, в колекциите, в тенденциите има смисъл. Често се проявяват и противоречия, ставащи повод за усилени дебати.

#Повод за дебат става и новата кампания на Versace. За първи път от 20 години фотографът Брус Уебър работи с италианската модна марка, за да създаде недоволство и вълнение. Но не ли това ролята на изкуството?

#В есенно-зимната кампания за тази година участие взимат Джиджи Хадид и Карли Клос. Младите модели влизат в ролята на... майки. Противоречията възникват от тяхната възраст – те са на 21 и 23 години и е очевидно, че са твърде млади, за да бъдат майки на няколкогодишни деца. Дали образът на тийн-майка е (не)желан (д)ефект или е метафора?

2111115289.jpg
Снимка: VOGUE

#Често големите модни марки биват критикувани за прекалено голямото издигане на младостта на пиедестал. Добила облика на висша ценност, в рекламната кампания на Versace виждаме моделите в неподходяща за възрастта им роля. Но дали това е главната концепция? Да, модата е изкуство, но модата е и част от ежедневието ни. Фотографиите представят Джиджи Хадид и Карли Клос в ситуация, с която жените ежедневно се справят – да бъдат майки.

 

Това внушене се подсилва и от мястото, на което Брус Уебър е заснел своите кадри. Избрани са улиците на Чикаго – символ на динамиката, на градското пространство и на ежедневието, в което всички ние живеем.

Защото модата е изкуство, но изкуството е навсякъде около нас. Versace изкарват това изкуство на улицата.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите