.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Вижте коя е новата мания, която замени "Ледената кофа" в социалните мрежи

LadyZone.bg | преди 3 години
Снимка: Facebook
Нова кампания, имаща за цел събиране на средства за UNICEF, набира скорост в социалните мрежи

Манията по „Ледената кофа” като че ли отшумя, но на път да се превърне в следващата кампания, която да пълни нюз фийда ви в социалните мрежи в продължениe на седмици, е кампанията Wake Up Call.

“Ледена кофа” и за Нина Добрев!Канадската сладурана от български произход Нина Добрев взе участие в предизвикателството ALS


По примера на „Ледената кофа” първи в нея се включиха звездите, а идеята й е да се публикуват селфита, направени непосредствено след събуждане, без грим, докато още сте в леглото. Целта на Wake Up Call е да се обърне повече внимание на децата и да се събират пари за UNICEF.

Оливия Уайлд се заля не със студена вода, а с кърмаПредизвикателството вече си има алтернатива за младите майки


Снимките се публикуват в социалните мрежи с хаштаг #WAKEUPCALL и #UNICEF и текст SYRIA to 70007 (to give £5) or http://wwwwakeupcall.org.uk, след което се номинират трима души, които трябва да направят същото.

Галена също се поля с „Ледена кофа”Поп-фолк певицата не пропусна да се включи в благотворителния вайръл


Едни от първите звезди, които се включиха в кампанията са моделът Наоми Кембъл, певицата Натали Имбрулия и богатата наследница Ники Хилтън.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите