Чрез новото си послание "Live for the story", Canon иска да насърчи хората да съзират специалните спомени във всеки момент от живота си, независимо къде се намират или какво правят.

Новата философия отразява смисъла на това защо хората създават визуално съдържание – защото разказват и споделят истории и емоции. Преживяването е най-ценната валута, която притежаваме, така че хората трябва да изживяват пълноценно всеки миг от настоящето, без значение дали им се струва незначителен или обикновен.

Актриса, продуцент, музикант и влиятелна личност в социалните мрежи, Зоуи Кравиц става глобален посланик на компанията: "Лятото е време на спонтанност и живот за момента. Ние желаем да насърчим хората да изживяват пълноценно всяка секунда, защото тогава се раждат най-добрите истории".

Артистичната дъщеря на Лени Кравиц предлага като вдъхновение за всички личната си лятна история във филм, отразяващ спонтанността на любимите й лета в Ню Йорк.