.

ladyzone.bg
18+
Вие трябва да сте поне на 18 години!
Достъпът до тази статия за лица под 18 год. е строго забранен.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Това е най-добрият начин да стопим мазнините и стегнем коремчето

Боряна Константинова | преди 6 седмици
Тренировка
Снимка: istockphoto.com
Време е да включим малко тежести в редовните тренировки

Използването на тежести в редовната тренировка увеличава шансовете за изгаряне на мазнините около корема, сочат резултатите от проучване на Харвардския униерситет.

Изследването е обхванало 10 500 възрастни на около 40-годишна възраст, които са били наблюдавани в продължение на 12 години. Участниците, които са използвали тежести в тренировките, са избегнали опасността по-лесно да натрупат мазнини в коремната област.

Оказва се, че идеалната рецепта е съчетаването на силова тренировка с упражнения по аеробика. Това може да помогне и на възрастните хора да стопят коремните мазнини, като същевременно увеличат или запазят мускулната си маса.

Всички знаем, че след определена възраст поддържането на добра физическа форма е по-трудно, но ето че тук на помощ тежестите идват. Ако се борите за реални резултати спрямо положените от вас усилия - може би е време да включите малко тежести в тренировката.

Бягащата пътечка също в опция, но не толкова добра. Участниците в изследването, които са заложили само на нея и не са тренирали с тежести, са стигали по-трудно до ефективни резултати. Добавянето на тежести към редовната тренировка не просто изгражда мускулите, а изгаря мазнините и засилва метаболизма.

Предишно проучване на Харвард твърди, че натрупаните коремни мазнини около кръста повишават риска от сърдечни заболявания, дори да не страдате от наднормено тегло. Затова не гълтайте корема, а започнете тренировка или променете физическите упражнения.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Пролетното почистване е?