.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Перфектно оформеният корем - последствията от една мечта

| преди 2 седмици
Instagram/The Fit Sense
Снимка: Instagram/The Fit Sense
Историята на Любов за всички жени, които искат да постигнат оформен и релефен корем

За последствията от една мечта - перфектно оформеният корем - разказва днес фитнес инструкторът Станимир Михов историята на Любов от нейния блог The Fit Sense.

Каква цена ще трябва да платиш?

Секси коремна преса. Стегнати ръце и оформени бедра. Увереност. Горд поглед заради постигнатото. Непоклатимо здраве и завиден външен вид – фитнес индустрията кара всички ни да искаме това.

Светът го иска все повече и повече. Знаеш ли какво е необходимо, за да го получиш? Била ли си там? Знаеш ли от какво трябва да се лишиш, за да изглеждаш така перфектна и изваяна?

Фитнес индустрията ни продава идеята за щастлив и весел живот, ако свалим мазнини. Звучи елементарно, но това е игра на взимане-даване. Затова нека поговорим за това какво трябва да дадеш, за да покажеш наистина секси стегната коремна преса като за корица на списание.

След като веднъж са видели резултатите от своите усилия в залата и в кухнята, хората често са склонни да искат повече. Толкова е лесно да се пристрастиш към това непрекъснато да подобряваш визията си, а и е разбираемо. За мен, а и съм сигурна, че за теб, да имаш силно изразени коремни мускули е перфектният завършек – черешката на тортата.

Няма да има нищо повече, което би променила. Физиката ти ще е перфектна.

И тъй като си стигнала толкова далеч, знаеш че можеш да се справиш и с това. Единствено този последен слой мазнинка разваля картинката. Вече си свалила значително количество подкожни мазнини, изградила си силни мускули и си увеличила силата си. Знаеш какво правиш в залата и се храниш разумно. Имаш основата за плочки на показ, тогава защо не?

Да станеш малко по-фит не е кой знае какво за теб. Вероятно си много, много близо. Почакай секунда. Сега е момента да разобличим някои общоприети илюзии.

Намерила си перфектния тренировъчен план

Минала си дълъг път в своето фитнес приключение. Знаеш кое работи най-добре за теб. Знаеш кой вид тренировки, колко пъти седмично, в колко повторения и серии показва най-добрата ти визия. Усвоила си техниката на много голяма част от упражненията.

Освен това си изградила страхотна връзка с храната. Сложила си край на внезапните пристъпи за сладко или пържено и изцяло контролираш хранителните си навици. Това, което по-рано ти е изглеждало невъзможно, сега се случва гладко и от само себе си. Сега е време да минеш на следващия етап, въпреки че външният ти вид вече буди само положителни чувства и удовлетворение у теб. Ти искаш още.

Вярваш ли, че променяйки само още няколко неща, ще стигнеш целта си? Тялото ти ще те изненада. Независимо колко перфектна е била тренировъчната ти програма до момента, най-вероятно същата няма да покаже плочките ти пред света.

В началото процесът по сваляне на мазнини е много по-бърз. Колкото по “чиста“ ставаш, толкова повече усилия ще се налага да правиш, за да видиш промяна. Тялото винаги се стреми към баланс и за да го постигне, трябва да се адаптира към твоите действия. То се напасва към твоя хранителен режим и тренировки.

Трябва ли да направиш някакви драстични промени?

Здрав външен вид с малко мазнини може да бъде постигнат дори с малко усилия и леки промени. Малките подобрения могат да доведат до впечатляващи резултати, но ако си погълната от визията на фитнес модел, цената, която ще платиш, ще е доста по-висока.

Независимо кой от фитнес индустрията е твоето вдъхновение, трябва да знаеш, че никой модел или бодибилдър не поддържа такова тяло през цялата година. Те се подготвят само за състезания или за фотосесии. И разбира се, снимките се обработват допълнително, за да подчертаят релефа.

За никого не е възможно да бъде много, наистина много релефен постоянно. Дори това да е възможно за относително дълъг период от време, не е здравословно. Това важи с особена сила за дамите, тъй като техният процент мазнини е в пряка взаимовръзка със здравето им. Твърде ниският процент мазнини може да доведе до сериозни щети на ендокринната система и функцията на мускулите на жените.

Вече си във форма

След като вече си във форма, за всеки страничен човек вероятно е лесно да каже, че посещаваш зала поне няколко пъти седмично и че обръщаш внимание на диетата си повече от средностатистическия човек. Ако е очевидно за външния свят, че полагаш усилия да си във форма, процентът ти мазнини значи определено е нисък.

Цялостната ти визия е здрава и спортна. Чувстваш се енергична и ти е сравнително лесно да поддържаш балансиран хранителен режим. За разлика от много от твоите приятели и колеги, дори имаш много по-малко пристъпи на глад за сладки, тестени изкушения.

Освен тези завидни постижения има още няколко недотам приятни разлики между твоя начин на живот и този на тълпата. Предполагам, че няма да отречеш, че в твоето ежедневия присъстват доста планиране и не само базови принципи на хранене.

За теб определено количество протеин и въглехидрати в разумни граници са навик. От време на време пропускаш семейни събирания или не ти е особено приятно да обясняваш защо няма да изядеш всичко от чинията си. Да не споменавам какво става, ако ти сервират и десерт.

Без съмнение си пристрастена към ефекта от твоята тренировъчна програма и посещаваш фитнеса 4-5 пъти, дори може би 6.

Но какво трябва да се направи, за да надскочиш този етап? Очевидно си само на стъпка от по-големи постижения.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Слагате ли си противогрипни ваксини?