.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Няколко съвета преди да започнете нов фитнес режим

Анна Тодорова | преди 3 години
Упражнения
Фитнес инструкторът Дан Робъртс дава няколко изключителни идеи за стегната фигура

Според личният треньор Дан Робъртс, когато започнете да спортувате, най-важно е да планирате дните, когато ще тренирате. Ето и 5-те причини защо да си направите (фитнес) график:

Изграждане на навик за цял живот

Планирането на фитнес тренировките или на друг тип тренировки показва нивото ви на ангажираност. По този начин се фокусирате по-лесно към целите си и следите напредъка си. Включвайте по нещо ново всяка седмица или го правите поне веднъж в месеца като ходене на театър или обикаляне по магазините.

Релаксиране

Чрез изграждане на тренировъчни навици вашият ум става по-бистър и свеж. Планирането на фитнес режима ви позволява максимално разнообразие и удобство - например намерете фитнес, който е до работното ви място, или си намерете ново хоби като каране на ролери, скално катерене или просто разходка в парка. Колкото е по-вълнуващо ежедневието ви, толкова по-лесно ще е да сте във форма.

Изграждане на по-добри взаимоотношения

Ходенето на фитнес ще подобри социалния ви живот. Предварителното планиране ви дава време да излизате с приятели да играете тенис или да карате колело. Проучванията показват, че хората, които са склонни да тренират на групи по- лесно достигат своите крайни цели, защото винаги има кой да ги мотивира.

Продължава >>

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Слагате ли си противогрипни ваксини?