.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

10-минутна тренировка, която ободрява по-добре от кафето

LadyZone.bg | преди 1 година
2110988893.jpg
Снимка: Thinkstock
Какво представляват високо интензивните интервални тренировки (HIIT) и каква е ползата от тях

Специфика на високо интензивните интервални тренировки (HIIT)
Високо интензивните интервални тренировки (HIIT) имат доказано мотивиращ и енергизиращ ефект върху физическия тонус и бистротата на ума. Те са създадени от професионални фитнес треньори с цел намиране на по-качествен и оптимален вариант за изгаряне на излишните калории за максимално по-кратък период.

За разлика от по-дългите и умерено натоварващи тренировки, HIIT-упражненията предлагат добри резултати посредством практикуването на високо интензивни интервални тренировки в рамките на малък времеви диапазон. За разлика от монотонните сесии при други спортни дисциплини, като бягане и колоездене, HIIT- тренировките изискват пълното ви внимание и активизация на умствената дейност и концентрация.

С други думи, освен върху цялостното физическо състояние, динамичните тренировки благоприятстват притока на кислород към мозъка, което действа силно ободряващо и стимулиращо пъргавината на ума и мисълта.

Ползи от HIIT-тренировките
- Помагат за изгарянето на повече мазнини за максимално по-кратко време
- Стимулират обмяната на веществата
- Спомагат за увеличаването на мускулната маса
- Ефектът на горене на излишни мазнини продължава и известно време след края на тренировката
- Пестите време в сравнение с нормалното кардио
- Нямате нужда от уреди и екипировки
Примери за ефективни HIIT-упражнения
Споделяме пет серии, проектирани от един от най-добрите фитнес инструктори в областта на HIIT-тренировките в САЩ - Рейчъл Визаралли. Всяка от тях ще ви отнеме 2 минути. Приложени едновременно, ще се превърнат в любимата ви 10-минутна сутрешна тренировка:

#HIIT-упражнениe №1
Започнете с тази 2-минутна серия от интензивни упражнения, които ще загреят цялото ви тяло и ще допринесат за отпускането на мускулите и ставите. Следвайте стъпките, показани на илюстрацията:

2110988896.jpg

Стъпките:
1. Скачайте на едно място (30 секунди);
2. Клякайте (30 секунди);
3. Подскачайте в стил „джъмпинг джак” с разтваряне на ръцете и краката (30 секунди);
4. Направете коленни лицеви опори (30 секунди).

Ключови думи:@
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Слагате ли си противогрипни ваксини?