.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Да се научим да практикуваме метода на шалтера

| преди 1 година
изключване
Снимка: iStock
Как да превключваме от задача на задача, без да се натоварваме психически

Да дръпнеш шалтера не е само превантивна мярка за изгорели елекстрически уреди по време на буря. Това е техника в психологията, с която може да си спестите доста психическо натоварване, особено ако работите под напрежение.

Представете си монитор на компютър. Отворили сте множество работни файлове, програми и табове. Само с едно леко движение на мишката превключвате от един прозорец (файл, програма, сайт) на друг. Толкова е лесно. В съзнанието ни обаче нещата не са така подредени. Когато имаме много задачи за изпълнение (също катомногото отворени файлове) те по-често са разбъркани в облак, отколкото стройно подредени. Превключването от една тема на друга не става лесно, защото трудно се откъсваме от старото, за да започнем ново.

5 техники, отключващи силата на шестото чувство Казват, че във всеки един от нас се крие сила, която позволява да виждаме отвъд видимото и да усещаме отвъд познатите за нас чувства. Поради една или друга причина, тази сила е непозната за повечето от нас, защото никой не ни е научил да я разпознаваме, да я развиваме и да й се доверяваме

Какво да направим тогава? Точно така – да дръпнем шалтера!

За да работим по-ефективно и да смъкнем нивото на напрежението, е достатъчно да се научим да изключваме.

Сменяте работните задачи от писане на оферта за нов клиент към отговор на имейл за стар. Направете пауза. Представете си един голям бутон със знак за пауза и го натиснете. Направете го само за няколко секунди. Това време е достатъчно съзнанието ви да започне да работи по други въпроси, в друг ритъм.

Независимо от това дали сте свършили задачата си или не, преместете някакъв предмет на бюрото. Тази материална промяна ще ви помогне по-лесно да промените реда и в съзнанието си.

Направете си кратка медитация между два ангажимента или срещи. Нямате време? Напротив. Това може да се случи само за няколко минутки. Ако намирате време да погледнете какво ново има във Facebook, значи имате време и за медитация.

Биляна Савова, която пребори множествената склероза, напук на лошата лекарска диагнозаЗа изкачването на Хималаите, живота в ашрам, мълчанието и медитацията

И още...

Не си тръгвайте от офиса, нагърбени с недовършените задачи.
Оставете работните проблеми пред вратата на дома си.
Времето ви притиска и трябва да започнете новата задача. Мислено увийте старата в балон и го издухайте надалеч.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Колко често подстригвате косата си?