.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Как сте с раменете

| преди 5 години
348481.jpg
Снимка: sxc.hu
Ако са "вдървени”, може сами да си помогнете

Често се получават спазми на мускулите в раменния пояс от стререотипната работа, преумора или премръзване, и след престой на течение. Появява се усещане за ограничение на подвижността и болезненост при всяко движение. За да не допускате схващане,

ако ръцете ви са студени, потупайте ги от горе до долу през дрехите, докато се затоплят.

Потупвайте с длан или с юмрук по трите мислени линии на ръката - предна, външна и задна страна. Ръката може да повдигнете водоравно. Не е задължително да е изпъната максимално. Потрупвайте напред и назад между 12 и 24 пъти. След това сменете ръцете. Ефектът е мигновен. Подобрява се кръвоснабдяването, мускулите се отпускат, ставите се разхлабват и временно появилата се болка изчезва.

Редувайте удряне на раменете и гърба

Дяснята ръка тупа лявото рамо,след което с опакото на лявата длан удряйте дясната страна на гърба. После с лявата ръка тупайте дясното рамо, а след това с опакото на дясната длан удряйте лявата страна на гърба. Редувайте потупването и ударите 12-24 пъти от всяка страна. Ефектът е, че се отпуска както напрежението в рамения пояс, така и в горната част на гъраба.

Потупване в областта на бъбреците

Масажирайте с двете ръце едновременно областта на бъбреците, след което с опакото на дланите почуквайте в областта на бъбреците по 12 - 24 пъти. По този начин се стимулира кръвообръщението и се премахват схващането и болките в целия гръб.

Всичките потупвания най-добре извършвайте изправени, здраво стъпили на земята.

Размахване на ръцете

Представете си как като деца сте размахвали ръце около себе си и направете същото. Припомням изпълнението: Отпуснете се и заметнете ръцете в страни с усукване. Размахвайте ръцете наляво и и надясно, а с опакото на дланите завършвайте с естествен лек удар в кръста. Това лесно упражнение действа разпускащо върху напрегнатия раменен пояс и подобрява тонуса на цялото тяло. Желаният резултат настъпва много скоро.

В случай, че усетите остра болка или изтръпване в ръцете или раменете, упражненията няма да  помогнат, а ще трябва да се обърнете за помощ към лекар.

Ключови думи:
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Още по темата
Слагате ли си противогрипни ваксини?