Летните дни увличат и предразполагат към оставане в офиса по-дълго време. Колкото повече отговорности носите, толкова и заетостта ви е по-голяма. Но не забравяйте, че работата няма свършване. Пресметнете, дали седмичната ви заетост в офиса не прехвърля 50 ч. и имате ли установен ред и алгоритъм в професионалната си ангажираност. Ето някои препоръки на Иля Позин 

как да сте по-ефективни в работата си:

-Направете си график на работния ден. Дори големият проект трябва да го нанесете в листа със задачи за свършване.

-Първо елиминирайте най-голямата задача. Нормално е възможностите ви да са по-големи в началните часове от работното време. 

-По-маловажните задачи преместете за следобедните часове, например отговаряне на имейли и телефонни обаждания.

-Избягвайте прекъсването и разсейването, когато сте "потънали” в работата си. Затворете всички ненужни табове на браузера си, оставете на вибрация телефона си и поставете слушалки, ако това ви помага за концентрация. 

-Правете си кратки почивки. Те помагат да работите по-експедитивно. При завършване на всяка част от задачите, станете и се разходете. Изпийте някаква напитка. "Проветрете” мозъка си преди да захванете следващата задача.

-Научете се да казвате „не”, когато имате по-натоварен ден.

-Развийте перспективно мислене. Фокусирайте се върху това, какво ще постигнете от изпълнението на поставените цели.

Снимка:Thinkstock/Getty Images

Нищо не печелите от прекараните вечери в офиса, за да поправяте нещата, които не са били перфектни, поради лоша организация. Установете ясна дефиниция за край и резултат и когато ги постигнете, ги отбележете като свършени за деня.