.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

Митът "често и по малко"

Галина Толкингтън | преди 3 години
Митът ‘’често и по малко’’
Снимка: Thinkstock/ Guliver Photos
Всеки, който се е опитвал да влезе във форма, е чувал златното правило да се хапва често и по малко

Всеки, който се е опитвал да влезе във форма, е чувал златното правило да хапва често и по малко. На практика това не е приложимо за всички и особено затруднява дамите. Много жени се борят с дразнещ глад след малката закуска, потушават го с малък обяд и продължават да се борят със себе си до вечерята, когато обикновено диетата приключва, за да започне отново следващия понеделник.

Самоуправление на теглотоКалории, активност, релаксация и още

Защо е така? Ако сте на диета и сте сред представителките на нежния пол, рядко можете да си позволите повече от 1800 калории, а на жените с по-нежна структура може да се наложи да намалят до скромните 1200. Ако разделите този прием на принципа "често и по малко" - на всеки няколко часа ще приемате между 200 и 300 калории. За някои от нас това количество е крайно недостатъчно и никак не ни засища. В резултат на това се чувстваме гладни и раздразнителни през целия ден.

Топ 5 на храните, врагове на килограмитеКолкото повече наблягате на тях, толково по-млади и стройни ще бъдете

Липсват и убедителни научни доказателства за ефекта на честите и малки хранения върху повишаването на обмяната на веществата в тялото, върху постигнаето на усещане за ситост и дали има дългосрочен успех в намалянето на теглото. Последното изследване по въпроса, публикувано по въпроса в Британския журнал по хранене, че независимо дали се храним 3 или 6 пъти дневно, губим едни и същи килограми.

Топ 10 трика срещу излишните килограмиДа надхитрим килограмите с повече здравословни мазнини, с повече растителни протеини и още...

Нашият съвет е да изберете стил на хранене, съобразен с дневния ви режим на работа и почивка, и с естествения ритъм на глад и ситост. Ако се чувствате добре с 6 малки хранения, непременно ги включете в дневното си меню, но ако сте сити и имате чудесни резултати с 3 умерени хранения, няма никаква нужда да ги умножавате по две.

Със съдействито на www.artofrealfood.com

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Слагате ли си противогрипни ваксини?