.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

3 навика, които пречат на качествения сън

LadyZone.bg | преди 2 години
2110942924.jpg
Снимка: Thinkstock
Какво е редно и какво не, за да бъдем бодри и усмихнати рано сутрин

За да не ви се налага никога повече да се чувствате раздразнени или изморени рано сутрин, опитайте да не правите следните три грешки. Знаем, че поне една от тях е навик, без който живота ви се струва немислим, но повярвайте ни – именно той повишава нивата на стрес.

За да не ви се налага никога повече да се чувствате раздразнени или изморени рано сутрин, опитайте да не правите следните три грешки. Знаем, че поне една от тях е навик, без който живота ви се струва немислим, но повярвайте ни – именно той повишава нивата на стрес.

#Навиването на няколко аларми
Често срещана грешка е настройването на няколко аларми. Може и да си мислите, че още 5 минути сън ще ви помогнат да се чувствате по-отпочинали, но всъщност не е така. Получава се обратнопропорционален ефект на очакванията ви. Всъщност многобройните аларми накъсват съня и допринасят за повишаването на стрес.

Храните, които развалят съня Ако искате да се насладите на здрав и пълноценен сън, избягвайте следните храни вечер

Малцина от нас се замислят колкото много влияят честите промени в ежедневния режим на лягане и ставане. #Безразборните часове на лягане и ставане смущават организма, който трудно установя кога е време за сън и кога не - рискът от стрес и безсъние се покачва.

Сигналите, които предупреждават, че не спим достатъчно Тялото ни дава ясни сигнали, когато нещо не е наред. Затова е важно да му обръщаме повече внимание

#Хроничното будуване
Понякога сънят просто не е приоритет. Децата са болни, в офиса е натоварено, а междувременно сте се натъкнала на иключително интересна книга. Това обаче може сериозно да повлияе както на тонуса, така и психиката. Липсата на сън забавя реакциите ви, прави ви раздразнителни, разсеяни и непредпазливи. Ето защо ви съветваме да опитвате да спите по поне 7 часа на денонощие. Да, графикът може и да е препълнен със задачи, но здравето би трябвало да бъде винаги на първо място.

 

Ключови думи:Почивка, Сън
Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Слагате ли си противогрипни ваксини?