.

Въведете нова парола!

В случай, че имате проблеми с регистрацията или с достъпа до вашия профил може да се свържете с нас на имейл webdesign@btv.bg. Ще се раздваме да ви помогнем.

Невалиден имейл!

За по-добра защита на вашите данни е необходим валиден имейл адрес. На въведения имейл ще получите линк за потвърждение.

10 храни за добро храносмилане

LadyZone.bg | преди 1 година
2110904069.jpg
Снимка: Thinkstock
Въвеждайки продукти, които следват, в ежедневното си меню, помагаме на организма да усвоява правилно храната

Нередовен стомах? Усещане за подуване на корема! Дискомфорт? Всичко това може да се дължи на лошо храносмилане на храната. Вместо да прибягваме към химия и други лекарствени продукти, по-добре да залагаме на майка природа и нейните здравословни храни. 

Банани

Банани

Бананите са богати на калий, който контролира високото кръвно налягане и намалява риска от сърдечни заболявания. Калият и натрият поддържат баланса в клетките, така че бананите имат голяма заслуга за нормалното функциониране на нервната и мускулната система. Те са източник и на фруктоолигозахариди, с които се хранят „добрите” бактерии в чревната флора, и улесняват храносмилането. триптофан.

Кафяв ориз

Кафяв ориз

Богатият на протеин кафяв ориз благоприятства изключително много храносмилането и намалява холестерола в кръвта, а изобилието от В-витамини в състава му подпомага нормалната работа на ума и нервната система. Съдържащото се в кафявия ориз желязо противодейства на анемията и косопада, а цинкът укрепва имунитета и зрението. Смята се, че кафявият ориз засилва сексуалната мощ.

Коментар:
Изпрати
коментари: 0
  • Първо най-новите
  • Първо най-старите
Ще Ви хареса
Постите ли преди Великден?