13. Tom Ford представи колекцията си чрез видео, а не с ревю

Вместо с традиционно ревю Tom Ford показва своята колекция за пролет/лято 2016 г. чрез триминутно видео, режисирано от Ник Найт и с участието на Лейди Гага. Видеото, в което моделите танцуват, е първото по рода си „ревю”.

 

14. Balmain направи колекция за H&M

Това бе фешън колаборацията на годината: Olivier Balmain за H&M (#HMBALMAINATION). С участието на Кендъл Дженър и Джиджи Хадид! Колекцията бе със съвсем прилични цени, предизвика истерия в магазините по цял свят и се разпродаде за рекордно кратко време.

15. Snapchat превзе модните ревюта

Приложението Snapchat за споделяне на снимки, текст и видеа, които не след дълго се изтриват завинаги от мрежата, бе използвано от брандове като Michael Kors и Burberry. Те предаваха на живо суетнята преди ревютата, самите дефилета и първите отзиви след тях. Чудесна възможност за модните редактори и всички ентусиасти по света да проследят най-важните събития в реално време!

16. Rick Owens завърза моделите един за друг

Rick Owens определено привлече вниманието с представянето си на колекцията за пролет 2016 г. В интернет се появиха много шеги по темата, а същинската цел бе да се окуражат дамите да си помагат взаимно. Не знаем дали посланието е имало ефект, но поне се говореше много за това ревю.

17. Misha Nonoo показа колекцията си чрез Instagram

Misha Nonoo разкри колекцията си за пролет 2016 г. чрез приложението за споделяне на снимки Instagram. Социалните мрежи навлизат все повече в епицентъра на модната индустрия.

18. Кендъл Дженър и Джиджи Хадид дебютираха в шоуто на Victoria's Secret

Новата генерация супермодели Кендъл Дженър и Джиджи Хадид затвърдиха статуса си на звезди, като се изкачиха на модния Олимп – шоуто на Victoria's Secret.