Лана Дел Рей е новото рекламно лице на H&M. Новината беше потвърдена днес, след като през месец юни имаше подобни слухове, които шведската компания не искаше да коментира.

„Ние търсехме стилна модна икона и певица, която да представи нашата колекция есен-зима 2012/2013 и Лана Дел Рей беше перфектният избор. Смятам, че тя представя нашата есенна колекция дрехи по много вдъхновяващ начин. Темата на кампанията е модерната и изискана жена, която е нежна и мила” обяснява пиар мениджърът на компанията Кло Бауърс.


Снимките за кампанията са правени от фото дуото Инез Ван Ламсверде и Винод Матадин, които работят заедно почти две десетилетия. Фотографиите представят изпълнителката в характерната за нея ретро визия – облечена в розов ангорски пуловер и запазената марка на 60-те години – черна очна линия. Лана Дел Рей също ще се появи и в телевизионна реклама, свързана с кампанията. За случая 26-годишната певица подготвя и кавър на песента Blue Velvet, който ще се появи в минифилм на сайта на H&M точно на 19 септемрви.